Star Force: Fugitive Alien II (1987)

Japan
Sciencefiction

geregisseerd door Minoru Kanaya en Kiyosumi Kuzakawa
met Jo Shishido, Tsutomu Yukawa en Tatsuya Azuma

Captain Joe en zijn bemanning moeten een buitenaards superwapen vernietigen. Zo makkelijk zullen ze niet slagen in hun missie want ze krijgen onder andere te maken met de leider van de Star Wolves.

avatar van otherfool
Haha, wat een waanzinnig vervolg op het al even warrige Fugitive Alien. Vooral het laatste kwartier is werkelijk niet te volgen, opeens lijkt er gewoon een andere film te beginnen, hilarisch werkelijk Tot die tijd concentreert het verhaaltje zich op het 'Secret Weapon' dat nu niet bepaald fantastisch bewaakt wordt, to say the least... De vreselijke cast en dubieuze dubs doen de rest.

Ook voor deel 2 van Fugitive Alien heb ik precies 1 sterretje over.

dit lijkt me idd hilarisch

de cover ziet er al zo geweldig slecht uit.

avatar van Vinokourov
Het begin is ondanks het geheel in een ruimteschip afspeelt nog prima te doen. Het heeft zelfs wel ietwat weg van een knullige avontuur-videogame. Maar de tweede helft is ronduit naar en inderdaad onnavolgbaar . Wel veel geschiet en explosies, dat dan weer wel. 1*

avatar van mrklm
Een enorme verbetering ten opzichte van zijn voorganger, al wil dat niet veel zeggen. Het verhaal is nog steeds een puinhoop en de acteerprestaties zijn ook niet om naar huis te schrijven, maar de special effects zijn wel een stuk beter. Nogmaals, dat wil niet veel zeggen. Als je deel 1 leu...