Black Jack (1979)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Avontuur

geregisseerd door Ken Loach
met Jean Franval, Stephen Hirst en Louise Cooper

Tolly, een jonge wees uit het Engeland van de 18e eeuw droomt ervan zijn oom terug te vinden, die kapitein op de lange vaart is. De jongen laat zich meenemen door Black Jack, een ex-ter doodveroordeelde. Tijdens hun vlucht krijgen ze het gezelschap van Belle, een jong meisje dat door haar familie voor gek wordt aangezien. Met z'n drieën beleven ze allerhande avonturen.

avatar van frankenstein
wordt nu op rtl 7 uitgezonden