Dragon Nest: Warriors' Dawn (2014)

China
Animatie / Fantasy

geregisseerd door Yuefeng Song
met de stemmen van Jiao Xu, Guanlin Ji en Ying Huang

Het eerste deel van een trilogie gebaseerd op het online spel 'Dragon Nest'. Vijftig jaar geleden verscheen de Black Dragon in het land Lagendia. In opdracht van de koning werden jonge helden verzameld zoals Geraint, Argenta en Velskud om samen de 'Dragon Slaying Alliance' te vormen.

avatar van Heritek010
eerste reactie? wat een leuke anime film is dit! 5 sterren voor ondergewaardeerd anders een dikke 4! mss vergekijkbaar met how to train your dragon bijna/net zown mooi verhaal en de beelde make dat zeker goed... blij dat ik deze fim heb gevonden op een suffe avond xD

avatar van Filmkriebel
Ik vond er niks aan. Originaliteit nul komma nul en bijna pijnlijk voorspelbaar. Is zowat de infantiele versie van Lord of the Rings met dezelfde elementen : juweel dat moet vernietigd worden check, elven- mensen conflict check, trollen check, mega battles (maar dan wel helemaal mislukt) check. Ik had meer het gevoel naar een computergame te kijken dan naar een anime. En dan vergeet ik nog de totaal oninteressant uitgewerkte personages en de afschuwelijke muziek bij de eindaftiteling. Links laten liggen dit.

avatar van woeler82
Deze animatie is erg mooi getekend
De elfen vond ik heel mooi uitzien.
Het verhaal alleen had iets beter uitgewerkt kunnen worden, voor de rest niks mis mee met deze animatie film