• 8.345.948 stemmen

Met onder meer: Ernesto Alterio, Raúl Arévalo en Luis Callejo

Oorspronkelijke taal: Spaans

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Donde Caben Dos

"A comedy with a happy ending."

Een groep verschillende mensen ontdekt gedurende één nacht vele dingen over henzelf en hun relaties wanneer ze naar seksclub Paraíso gaan. Zo tracht het lang getrouwde stel Paco en Claudia nieuwe emoties te ervaren door met een ander koppel van partner te wisselen. Levensgenieter Clara kijkt uit naar een gezellige tijd met haar neef Pablo, maar hij is opeens saai geworden en werkverslaafd. Raúl, zijn eigen eenzaamheid zat, ontmoet een andere man tijdens zijn bezoek aan Paraíso. En Alba gaat samen met een vriendin op zoek naar haar verlovingsring na een waanzinnige avond in de seksclub.

imageimageimageimageimageimage

avatar van Mickey b

Mickey b

Verschillende verhalen met sexuele insteek. Centraal staat een parenclub. Visueel blijft het allemaal netjes en braaf, maar inhoudelijk zit er in ieder verhaal wel een of andere fantasie / taboe wat leidt tot ongemakkelijke situaties of onverwachte afloop. Kon deze wel genieten omdat het past in mijn Spaanse taallessen. Verwacht geen hoogstaande film. Film maakt wel een aantal thema’s en taboes bespreekbaar. 2,5 *

avatar van david bohm

david bohm

Best een aangenaam sfeertje en het ziet er allemaal verzorgd uit. Acteerwerk is ook redelijk te noemen met aardig wat bekende gezichten van de tweede Spaanse garnituur. Anna Castillo die hier Clara speelt, steekt er wat mij betreft bovenuit.

Waarschijnlijk ben ik de inhoud van deze film gauw weer vergeten maar best een onderhoudende film.