Eva, la Venere Selvaggia (1968)

Alternatieve titels: Eve, the Wild Woman | Kong Island

Italië
Avontuur / Sciencefiction

geregisseerd door Roberto Mauri
met Brad Harris, Esmeralda Barros en Adriana Alben

Eva is een junglemeisje dat door apen is grootgebracht. Wanneer zij en een paar apen worden gevangen door een gekke geleerde voert deze vervolgens allerlei experimenten op hen uit. Een afstammeling van King Kong en een jonge ontdekkingsreiziger proberen hen te redden.

avatar van movie acteurs
0,5 wil ik het niet geven. Dan moet deze film me echt mateloos irriteren + zorgen dat ik loop te krijsen hoe slecht deze film is.

Vond dit maar een middelmatige pulp/b film. Op zich is het element van het verhaaltje (Eva is een junglemeisje dat door apen is grootgebracht.) best leuk verzonnen. Dit gegeven verveelde mij op zich niet eens en ik vond dat ik dit werkje eens moest gaan bekijken. En ik had er nog best wat lol mee. Ben blijkbaar wel de enige die hier zo over denkt. 2,0.