Wolves of Wall Street (2002)

Actie / Horror

geregisseerd door David DeCoteau
met Jeff Branson, Louise Lasser en William Gregory Lee

Welkom bij het beruchte "Wolfe Brothers", het effectenhuis op Wall Street. Twintig gladde topbeurshandelaren leven voor macht, manipulatie en seks. Alles wat ze kunnen beïnvloeden gebruiken ze om nog meer geld te vergaren. Hun Credo: "Hebzucht is goed!" Vele jongeren willen zich bij hen aansluiten, slechts enkelen krijgen de kans. Zo ook Jeff, die door de bloedmooie Amanda geholpen wordt. Met keihard werken weet Jeff snel tot de top door te dringen, maar dan blijkt er een keerzijde aan de glitter en glamour te zitten... Amanda heeft hem niet voor niets geholpen en zijn collega's zijn nog minder menselijk dan hij en iedereen denkt!

avatar van adso
Aanvankelijk best eh, ‘vreemd’, maar jammer van die eindeloze flashbacks
en dat domme einde.