Red Surf (1989)

geregisseerd door H. Gordon Boos
met George Clooney, Doug Savant en James Medina

Remar en Attila zijn vrienden die naast hun passie surfen ook drugs dealen om rond te komen. Tijdens hun laatste klus met drugsbaron Calavera wordt hun vriend Blue opgepakt door de politie. Als Calavera te weten komt dat Blue veel vertelt op het politiebureau zweert hij wraak.

avatar van mikey
Goedkope actie met enkele erg bekende gezichten. Het ziet er allemaal nogal rommelig uit. Maar Simmons met zijn dikke geweer in plaats van bass maakt veel goed.

Hercules
Als Calavera te weten komt dat Blue veel vertelt op de politiebureau zweert hij wraak.

Op HET politiebureau moet dat zijn.