Phantom from Space (1953)

Sciencefiction

geregisseerd door W. Lee Wilder
met Ted Cooper, Harry Landers en Noreen Nash

Een geheimzinnig ruimteschip landt in de buurt van Santa Monica. Helaas zijn de aliens aan boord niet erg vriendelijk en beginnen ze de plaatselijke bevolking lastig te vallen. Bovendien kunnen ze zichzelf onzichtbaar maken en kan het leger ze maar moeilijk opsporen.

avatar van movie acteurs
Waardeloze film. Ik vond het geluid nogal schel en dat vond ik nogal vervelend. Ook vond ik dat er wel wat meer mocht gebeuren. De poster ziet er aardig uit maar de film zelf is dat niet. 1,0.

avatar van otherfool
Film begint met schier eindeloze stock-footage en een lange, lange reis van de UFO voordat-ie eindelijk eens landt. Wat volgt zijn een paar aardige onzichtbaarheids-scenes, al is het gebrek aan actie en tempo inderdaad vrij schrijnend. Leuk helmpje, dat dan weer wel.

1,5*.