• 8.900.872 stemmen

Genre: Actie / Sciencefiction

Alternatieve titel: X-Treme Fighter

Geregisseerd door: Art Camacho

Met onder meer: Lorenzo Lamas, Don Wilson en Cynthia Rothrock

IMDb beoordeling: 2,6 (690)

Gesproken taal: Duits

Plot Sci-Fighter

"They thought it was just a video game... Now they're fighting for their lives."

Jack Tanaka is een kung fu-instructeur en vader van een opstandige tiener, genaamd Brad. Maar door een virtueel vecht spel, dat de vader van Jack heeft ontwikkeld, hebben vader en zoon toch een band omdat ze er beide dol op zijn. Ze komen er beide echter achter dat er iets goed mis is met het spel.

logo tmdbimage

Jack Tanaka

Sally Kirk / The White Dragon

Andrew Dean

Brad Tanaka (as Dan Mayid)

The Scorpion (as Rebecca Chaney)

The Karate Master

avatar van Diesel

Diesel

avatar van pascal83

pascal83

"More than just a martial arts movie...Sci-Fighter has heart" --- Martial Arts Digest magazine

"Definitely a sci-fi classic in the making" --- Martialinfo.com

Puhahaha, wat een grappenmakers ... wist niet dat er nog zulke k*tfilms werden gemaakt ... laat staan dat dergelijke films zich zelf nog serieus nemen ... bekijk de trailer dan zul je zien hoe serieus.

avatar van hoogland

hoogland

ze kunnen zeggen wat ze willen maar heb een aantal film's van deze acteur gezien voor op de zondag avond was het een leuke versnapering

avatar van janssen16

janssen16

Echt een héél erg slechte film, slechte acteurprestaties... slecht camerawerk.. slecht verhaal. Als je een ander half uur of zo van je dag wilt verprutsen dan moet je deze film zeker kijken. Er is wel een goed punt aan deze film en dat is dat het wel leuk is dat alle "fighters" in de film in het echt allemaal wereldkampioenen zijn of meester in hun vechtsport, hierdoor zijn de acteerprestaties wel erg slecht.

*1.5

avatar van hannes64

hannes64

Ik zag laatst nog op een hoes staan...."Move over Matrix"......

Ongelooflijk stupide film.

Ja, je moet er van houden....ik niet!!!

0.5 is nog te hoog, dus ik stem niet eens.

avatar van The Almighty

The Almighty

Slecht verhaal, slechte cast, slechte acteerprestaties. Hele slechte film! Het is dat ik hem gratis bij een winkel ergens bij had gekregen anders had ik hem nooit gezien. 0.5*

avatar van AjaxRulezzz

AjaxRulezzz

• 2085 berichten

Trieste film. Een hele slechte verhaal en dan hebben we het nog niet over de acteerprestaties. De actie was nou ook niet gewelid. Inderdaad een 0,5 voor deze film is nog hoog.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Don 'The Dragon' Wilson heeft best in wat actie meuk gezeten. Zijn films zijn natuurlijk niet van het hoogste niveau. Deze vond ik anders nog wel redelijk te pruimen. Daarom krijgt het van mij nog een 2,5.

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.