Pista! (2003)

Nederland
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Marc Willard
met Georgina Verbaan, Froukje de Both en Kurt Rogiers

Tommy ontdekt dat de regels op de skipiste anders zijn dan op het strand. Björn krijgt snowboardles in een kinderklas, barvrouw Ice krijgt beduidend minder fooi met haar decolleté verstopt onder een dikke coltrui en Agneta flirt met skileraar Marco waardoor een jaloerse Tommy oog in oog komt te staan met een net te grote boom. Op kerstavond lijkt de vriendengroep uit elkaar te vallen, maar dan daalt engel Klaartje (Georgina Verbaan) op aarde neer om Tommy te helpen.

118 BERICHTEN 4 MENINGEN

geplaatst: 26 mei 2004, 16:49 uur [permalink]
Ja,ja: engeltje georgina Verbaan!

geplaatst: 27 mei 2004, 08:00 uur [permalink]
Ik geef niet snel een 0.5 ...................... maar voor deze draak is zelfs een 0,5 nog teveel.

avatar van GFM

GFM
geplaatst: 30 mei 2004, 12:14 uur [permalink]
Ik heb het niet eens aangedurfd om hem te bekijken, na Costa en Volle Maan ga ik mijn tijd niet meer verdoen aan een Nijenhuisfilm..
ik hoorde trouwens dat hij een horrorfilm gaat maken...hellup!!
Zal wel weer met de gebruikelijke flutacteurs zijn... Daan Schuurmans en Georgina als zombie??

avatar van U-96

geplaatst: 30 mei 2004, 13:35 uur [permalink]
GFM schreef:

en Georgina als zombie??

Tuurlijk Georgina als zombie. Scheelt aardig wat in de make-up kosten.

geplaatst: 30 mei 2004, 14:49 uur [permalink]
GFM schreef:

Deze film maakte hij niet.
ik hoorde trouwens dat hij een horrorfilm gaat maken...

Als producent.

avatar van GFM

GFM
geplaatst: 30 mei 2004, 19:55 uur [permalink]
Nee hij maakte de film niet, maar de producent en regisseur komen wel uit het stalletje van de heer Nijenhuis en deze heeft wel degelijk een dikke vinger in den Pista-pap gehad...

Ja die horrorfilm maakt hij als producent ja....

ps.... zucht!!

geplaatst: 31 mei 2004, 12:28 uur [permalink]
U-96 schreef:
Tuurlijk Georgina als zombie. Scheelt aardig wat in de make-up kosten.
LOL He Wouter, even nieuwsgierig: Wat vind je van Verbaan als actrice en zou je haar ooit laten spelen in een van je films?

geplaatst: 31 mei 2004, 16:37 uur [permalink]
Ik vind haar steeds interessanter worden. Volgens mij is er veel meer mee te doen dan tot nu toe gedaan is. Ze heeft natuurlijk bij mij wel een stevige concurrent: Carice van Houten.

geplaatst: 31 mei 2004, 17:09 uur [permalink]
kijk: en dan hebben we het over een leuke actrice. Speelt erg goed en verschillende rollen. Ook niet onaardig om op het grote scherm te zien.

saske
geplaatst: 18 juli 2004, 03:21 uur [permalink]
Deze was wel echt slecht, speelde hier met kerstmis op tv. Baaah

geplaatst: 19 juli 2004, 01:04 uur [permalink]
Hier?

saske
geplaatst: 19 juli 2004, 16:08 uur [permalink]
Ik bedoel Belgie.

Ayano
geplaatst: 3 december 2004, 21:11 uur [permalink]
Deze film was te erg voor woorden, ik snap niet waarom ze hem gemaakt hebben.

geplaatst: 3 december 2004, 23:47 uur [permalink]
Kijkcijfers.

avatar van krabat
geplaatst: 1 maart 2005, 03:56 uur [permalink]
dat ze dit een film durven te noemen, bij gebrek aan iets anders toch maar gekeken. Het zijn toch gewoon 2 soap-afleveringen achter elkaar. 60 min. materiaal.........wat een acteerprestaties, wat een "verhaal", wat een cast, om te huilen zo slecht.

Jammer dat de broer van Sylvie niet mee speelt, moest zeker in Amsterdam blijven.

avatar van jeroenh4l
geplaatst: 4 mei 2005, 04:10 uur [permalink]
Hij duurt maar 60 minuten, hadden ze hem toch ook gewoon als aflevering van de serie op tv kunnen uitzenden.

geplaatst: 4 mei 2005, 12:09 uur [permalink]

geplaatst: 20 mei 2005, 12:28 uur [permalink]
het bonus materiaal op de dvd is wel écht grappig!

geplaatst: 24 januari 2006, 21:34 uur [permalink]
Speelt Chantal Janzen daar veel in?

geplaatst: 19 april 2006, 20:50 uur [permalink]
beetje jammer...

geplaatst: 9 juli 2006, 22:15 uur [permalink]
Vind het verhaal een beetje te overdreven...

avatar van moviegirl
geplaatst: 23 januari 2007, 14:05 uur [permalink]
Ik vond deze film te kort en het verhaal vergezocht.
ik denk er niet over na om hem nog een keer te bekijkn. vind het zonde van mijn tijd

robertus65
geplaatst: 3 januari 2008, 19:08 uur [permalink]
Ik vind ze in de zon toch een stuk leuker dan in de sneeuw, die John Wijdenbosch alleen in de sneeuw, een giller . Voor Georgina hadden ze wel wat beters kunnen verzinnen.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
geplaatst: 20 oktober 2009, 20:10 uur [permalink]
Sneeuwdrol.

Of Costa in de sneeuw.

Willard's ambitie de nieuwe Nijenhuis te worden werd gelukkig met dit wanproduct vol belachelijke acteerprestaties en mislukte humor, gelijk om zeep geholpen. Niet omdat hij slechter zou zijn dan die andere 'regisseur', maar omdat hij simpelweg de kans niet meer kreeg.

Laat hier alsjeblieft geen verandering in komen.

Slecht.

geplaatst: 9 december 2009, 00:48 uur [permalink]
Ik vind hem best leuk om met kerst te kijken..

avatar van movie acteurs
geplaatst: 17 mei 2010, 21:43 uur [permalink]
Dit keer heeft Marc Willard (ipv Nijenhuis) zijn geweldige productie gepresenteerd. Niet dus ! En ook nog eens de enige. Costa vond ik al niet geweldig maar wel beter dan dit. Die vreselijke persoontjes al waaronder nu zo'n engel klaartje. Ook het verhaal is erger dan bij Costa. 1 keer gezien en hopelijk ook de laatste keer. Nou ik geef een 1,0 voor ....tja voor wat eigenlijk ? de moeite ?

avatar van jovisambo
geplaatst: 19 november 2010, 12:03 uur [permalink]
het gegeven sprak me op zich redelijk aan, ik had zin in een lekker luchtig filmpje.. maar wat viel deze film tegen zeg!
Met 63 minuten vind ik het al amper een film te noemen... 63 minuten maar toch te lang
Ik vond het een slecht verhaal, slecht uitgewerkt en slecht geacteerd... er zijn echt veel betere Nederlandse films!

geplaatst: 7 augustus, 21:48 uur [permalink]
Gelukkig was het maar een kort filmpje, dit stelt niet al te veel voor.