Pista! (2003)

Nederland
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Marc Willard
met Georgina Verbaan, Froukje de Both en Kurt Rogiers

Tommy ontdekt dat de regels op de skipiste anders zijn dan op het strand. Björn krijgt snowboardles in een kinderklas, barvrouw Ice krijgt beduidend minder fooi met haar decolleté verstopt onder een dikke coltrui en Agneta flirt met skileraar Marco waardoor een jaloerse Tommy oog in oog komt te staan met een net te grote boom. Op kerstavond lijkt de vriendengroep uit elkaar te vallen, maar dan daalt engel Klaartje (Georgina Verbaan) op aarde neer om Tommy te helpen.

as
Ja,ja: engeltje georgina Verbaan!

Ik geef niet snel een 0.5 ...................... maar voor deze draak is zelfs een 0,5 nog teveel.

avatar van GFM
GFM
Ik heb het niet eens aangedurfd om hem te bekijken, na Costa en Volle Maan ga ik mijn tijd niet meer verdoen aan een Nijenhuisfilm..
ik hoorde trouwens dat hij een horrorfilm gaat maken...hellup!!
Zal wel weer met de gebruikelijke flutacteurs zijn... Daan Schuurmans en Georgina als zombie??

avatar van U-96
GFM schreef:

en Georgina als zombie??

Tuurlijk Georgina als zombie. Scheelt aardig wat in de make-up kosten.

GFM schreef:

Deze film maakte hij niet.
ik hoorde trouwens dat hij een horrorfilm gaat maken...

Als producent.

avatar van GFM
GFM
Nee hij maakte de film niet, maar de producent en regisseur komen wel uit het stalletje van de heer Nijenhuis en deze heeft wel degelijk een dikke vinger in den Pista-pap gehad...

Ja die horrorfilm maakt hij als producent ja....

ps.... zucht!!

U-96 schreef:
Tuurlijk Georgina als zombie. Scheelt aardig wat in de make-up kosten.
LOL He Wouter, even nieuwsgierig: Wat vind je van Verbaan als actrice en zou je haar ooit laten spelen in een van je films?

Ik vind haar steeds interessanter worden. Volgens mij is er veel meer mee te doen dan tot nu toe gedaan is. Ze heeft natuurlijk bij mij wel een stevige concurrent: Carice van Houten.

as
kijk: en dan hebben we het over een leuke actrice. Speelt erg goed en verschillende rollen. Ook niet onaardig om op het grote scherm te zien.

saske
Deze was wel echt slecht, speelde hier met kerstmis op tv. Baaah

Hier?

saske
Ik bedoel Belgie.

Ayano
Deze film was te erg voor woorden, ik snap niet waarom ze hem gemaakt hebben.

Kijkcijfers.

avatar van krabat
dat ze dit een film durven te noemen, bij gebrek aan iets anders toch maar gekeken. Het zijn toch gewoon 2 soap-afleveringen achter elkaar. 60 min. materiaal.........wat een acteerprestaties, wat een "verhaal", wat een cast, om te huilen zo slecht.

Jammer dat de broer van Sylvie niet mee speelt, moest zeker in Amsterdam blijven.

avatar van jeroenh4l
Hij duurt maar 60 minuten, hadden ze hem toch ook gewoon als aflevering van de serie op tv kunnen uitzenden.

het bonus materiaal op de dvd is wel écht grappig!

Speelt Chantal Janzen daar veel in?

beetje jammer...

Vind het verhaal een beetje te overdreven...

avatar van moviegirl
Ik vond deze film te kort en het verhaal vergezocht.
ik denk er niet over na om hem nog een keer te bekijkn. vind het zonde van mijn tijd

robertus65
Ik vind ze in de zon toch een stuk leuker dan in de sneeuw, die John Wijdenbosch alleen in de sneeuw, een giller . Voor Georgina hadden ze wel wat beters kunnen verzinnen.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Sneeuwdrol.

Of Costa in de sneeuw.

Willard's ambitie de nieuwe Nijenhuis te worden werd gelukkig met dit wanproduct vol belachelijke acteerprestaties en mislukte humor, gelijk om zeep geholpen. Niet omdat hij slechter zou zijn dan die andere 'regisseur', maar omdat hij simpelweg de kans niet meer kreeg.

Laat hier alsjeblieft geen verandering in komen.

Slecht.

Ik vind hem best leuk om met kerst te kijken..

avatar van movie acteurs
Dit keer heeft Marc Willard (ipv Nijenhuis) zijn geweldige productie gepresenteerd. Niet dus ! En ook nog eens de enige. Costa vond ik al niet geweldig maar wel beter dan dit. Die vreselijke persoontjes al waaronder nu zo'n engel klaartje. Ook het verhaal is erger dan bij Costa. 1 keer gezien en hopelijk ook de laatste keer. Nou ik geef een 1,0 voor ....tja voor wat eigenlijk ? de moeite ?

avatar van jovisambo
het gegeven sprak me op zich redelijk aan, ik had zin in een lekker luchtig filmpje.. maar wat viel deze film tegen zeg!
Met 63 minuten vind ik het al amper een film te noemen... 63 minuten maar toch te lang
Ik vond het een slecht verhaal, slecht uitgewerkt en slecht geacteerd... er zijn echt veel betere Nederlandse films!

avatar van Phantasm
Gelukkig was het maar een kort filmpje, dit stelt niet al te veel voor.