Quarantine (2000)

Thriller

geregisseerd door Chuck Bowman
met Harry Hamlin, Nastassja Kinski en Brittney Irvin

Terroristen hebben een mysterieus virus losgelaten op een klein Amerikaans dorp. De Amerikaanse President stelt onmiddellijk een team samen van wetenschappers die moeten voorkomen dat het virus de mensheid uitroeit. Zelf gaat hij in quarantaine op een afgelegen eiland, maar ook hier blijkt hij niet veilig te zijn..

avatar van aryan
Dit was echt een slechte film, het verhaal leek me opzich nog wel goed, maar de acteer prestaties waren niet om aan te zien, ook is het verhaal zo ongeloofwaardig als iets (de president zit veilig en zn vrouw+kind niet???)

na een uurtje heb ik maar iets anders gekeken

Heb deze film gezien tijdens een bustocht terug van vakantie. Heb het 10 minuten een kans gegeven, barstte toen in lachen uit, en velen met mij, om de slechtheid van deze film. Totaal ongeloofwaardig, slecht acteerwerk... gewoon bagger. Heb me erbij neergelegd en de als serieus bedoelde film uitgelachen... vandaar toch een ster, voor de heerlijke lachpartijen...

Aangezien er geen reet op tv is kijk ik deze film nu.
Moet zeggen, acteerwerk is rampzalig, maar de rest is wel oke.
Houd van die stuk met die explosief en F-16's:D

avatar van historicus
bagger, nep, slecht en pure onzin, echt helemaal niks aan

avatar van rocco101
1.37 ster! zien..

Zeer slecht acteerwerk en erg ongeloofwaardig verhaal.
Zeker niet aan te raden.

* Zeer slecht acteerwerk
* Tenenkrommend slechte dialogen
* Zwak plot met veel onlogische en ongeloofwaardige wendingen en toevalligheden
En het ergste van alles:
* Boordevol voorspelbaar cliché drama. Dit gaat ook dankzij de slechte acteerprestaties enorm op de zenuwen werken.