ad
  • 8.105.309 stemmen

Mickey, Donald, Goofy: The Three Musketeers (2004)

Animatie / Avontuur | 68 minuten

Genre: Animatie / Avontuur

Alternatieve titels: De Drie Musketiers / Mickey's Three Musketeers

Geregisseerd door: Donovan Cook

Met onder meer: Wayne Allwine, Tony Anselmo en Bill Farmer

Releasedatum: 4 augustus 2004

• Disney+ Bekijk via Disney+

Over Mickey, Donald, Goofy: The Three Musketeers

"All for fun and fun for all"

Het beroemde verhaal van Alexandre Dumas, vertelt op de Disneymanier, met Mickey Mouse, Donald Duck en Goofy in de hoofdrollen. Met Minnie als Prinses, en Boris Boef als de kapitein van de wacht.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Mickey Mouse (stem)

Donald Duck (stem)

Goofy / Pluto / Additional Voices (stem)

Minnie (stem)

Daisy (stem)

Pete (stem)

Clarabelle / Additional Voices (stem)

The Beagle Boys / Additional Voices (stem)

The Beagle Boys / Additional Voices (stem)

The Troubadour (stem)

avatar van FisherKing

FisherKing

(V) op IMDb.

avatar van streeter

streeter

Ik kan niet wachten! Jammer dat het direct op video is en niet in de bios.

avatar van MDA

MDA

Volgens berichten uit Australië, waar de film gemaakt wordt, schijnt het een goede film te worden. Film is overigens nog nergens uit, nog geen trailer. Film wordt aan het einde van de zomer verwacht en inderdaad direct op dvd/video.

avatar van Cybertje

Cybertje

Ligt hier al in de vidtheek bij videoland. Leuk gedaan, veel muziek, en leuk om naar te kijken. 3.0

avatar van neo

neo (crew)

Voor Beauty and the Best draaide trouwens al een stuk kortere soort gelijke film met Mickey

avatar van My_Movies

My_Movies

Erg leuke Disney, waarvan ik zeker nog geen genoeg kan krijgen. De muziek is buitegewoon goed in het verhaal gepast en is nauwelijks nog als klassiek te horen in de film, dat is zeker goed gedaan. Het verhaal is natuurlijk easy going, maar daarvoor moet je ook niet bij Mickey, Donald en Goofy zijn. Wel leuk zijn enkele verwijzingen.

Een 3,5

lizard

Heel erg leuke disney.

Mickey is erg grappig goofy en donald ook

avatar van Pieter Montana

Pieter Montana

• 1967 stemmen

Aangename Disneyfilm met zeer goede animatie en mooie muziek.Spijtig dat hij maar zo kort is.

avatar van Rene1971

Rene1971

Leuke tekenfilm. Duurt helaas niet al te lang.

avatar van judepu

judepu

leuke film, erg kort alleen

avatar van amazingmoi

amazingmoi

ik vond hem wel best grappig,maar hij is idd erg kort

avatar van Waku

Waku

Te kort voor een avondvullende film.

Ruikt een beetje naar makkelijk winst maken.

Maar voor de oudere en jongere Donald Duck/Disney fan

een leuk nostalgisch tussendoortje.

avatar van king16

king16

Leuke film, vooral die scenes met die poster en die bijbehorende muziek waren grappig (in de kerker van Boris )

avatar van aawillemsen

aawillemsen

erg leuk en super grappig!

Heb echt genoten van deze film!

avatar van neo

neo (crew)

Aardige Disney animatie film, die helaas nogal afgeraffeld is in het tekenproces. Bruce Broughton's score is prima. Wat ik niet begrijp is waarom naast zijn composities zoveel klassieke muziek door het slijk gehaald moest worden, al dan in de vorm van een liedje of verwerkt in Broughton's composities.

avatar van serpico

serpico

Zeer tegenvallende film. Ik had het een keer gelezen als stripverhaal, en dat was vele malen leuker.

Ditmaal was hij saai, met stomme grapjes en een traag verhaal. Niet meeslepend ofzo, gewoon flauw. En die liedjes waren ronduit irritant.

Het ergste was nog zo'n vreselijke moraal die eringestampt moest worden. Samen kunnen we alles aan!. Iew...

Wel goed waren de animaties hier en daar, en af en toe wel een leuke vondst, die helaas meteen de grond in werd geboord door bovengenoemde elementen. Jammer.

Mathijsco

serpico schreef:

De film is gemaakt voor kinderen van 5-12 jaar dus dan moet het wel een beetje traag gaan, hè...

avatar van serpico

serpico

Ach, bij films als The Lion King, Toy Story of Monsters Inc. had ik daar geen last van. En die hebben toch ook zo'n beetje dezelfde doelgroep.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2030 stemmen

Leuke disneyfilm maar ik had nooit verwacht dat Mickey en vooral Donald en Goofy in een film musketiers zouden zijn het verhaal vind ik leuk en vermakelijk en de animatie vind ik ook best goed alleen vind ik Boris in deze film niet uitzien! ***

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

vermakelijke film met goede stemmen.\

alleen donald is amper te verstaan.

ik zou een 3.5 geven maar die verdomde schildpad is zo lelijk dat ik er een 3**** van maak

avatar van kwinz

kwinz

Leuk dat zo'n klassiek verhaal nu Disneyversie wordt. Jammer dat je Donald niet kunt verstaan. Kwák!

avatar van Dick2008

Dick2008

Vond de film toch wat tegenvallen. Gelukkig duurde hij niet lang zodat ik hem kon uitzitten. Vlot tempo dat wel, maar nogal rommelig en vaak overdreven.

avatar van kleine oorlam

kleine oorlam

serpico schreef:

jo gek je vind toch geen stripje leuker dan een film

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Voor de grap eens een keer gekeken.

Vond hem best saai eigenlijk. Geen leuk avontuur. De korte filmpjes van bekende Disney figuurtjes zijn leuker. 2,0.

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

Opvallend goede tekenfilm.

Hier heb ik nog hele goede herrineringen aan,dit keek ik altijd met me neef

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

Dit is voor mij jeugdsentiment

aylilaatje

review van ayla,7 jaar

Ik vind het heel grappig.

Vooral als Donald weer dom doet.

Ik vind Katrien en Minnie heel mooi

Superleuke film

avatar van ibendb

ibendb

Ook ik heb erg goede herinneringen aan deze film. Maar nu ik hem gisteravond weer wou zien, ben ik toch wel geschrokken. De film heeft een erg cliché verhaaltje dat dan ook nog eens flinterdun is. De humor hier laat ook te wensen over. En dan die schildpad. Die irritante, zingende, gitaarspelende schildpad. Uch. Neen, bedankt. Boris vond ik wel vermakelijk daarentegen. 2,5*

avatar van baspls

baspls

Het is zelden dat ik een tekenfilm uit de 21e eeuw goed vind maar deze is toch echt goed.

door de humor vergeet je hoe goedkoop die computeranimaties zijn. (want ja jullie weten het mischien niet maar vroeger maakten ze tekenfilms met de hand! Aardman Animations doet dat nog wel, Disney al sinds de jaren 90 niet meer)

avatar van Dick2008

Dick2008

Dick2008 schreef:

Ik vind het toch wel weer meevallen. Ik heb nu de Engelse versie met ondertitels van dvd bekeken, wat ook al scheelt. Hij duurt "maar" (volgens de dvd) 65 minuten. Maar ik vind het toch wel iets te lang. Een kortere versie was toch beter geweest, vooral gezien het verhaal.

Onze drie vrienden, Mickey, de kleine maar dappere, Donald, de bangerik en Goofy, de sufferd, willen graag Musketier worden. Boris de Boef, geholpen door de zware jongens wil koning worden. Minnie, is de prinses en Katrien de hofdame. Het verhaal wordt verteld door de schildpad, en die heeft ook de rol van troubadour. Ook Pluto en Klara de koe, komen in de film voor.

Dit levert vooral in het begin nog wel de nodige lieve tafereeltjes op. Er zitten veel liedjes in die van oorsprong klassiek zijn maar voorzien van teksten die in het verhaal passen. Die zijn heel verschillend en zo is ook het verloop van de film. Want het simpele verhaal wordt erg uitgerekt, met helaas veel pats, boem, knal-scènes. En het laatste gedeelte wordt het dan ook wel teveel van het goede. Toch is het grotendeels best wel een vermakelijke film, omdat de bekende figuren uit de Donald Duck, op een aardige manier in het verhaal worden ingepast, met behoorlijk veel humor. Ook het tekenwerk is, misschien niet bijzonder goed, maar toch wel mooi om te zien. En de stemmen zijn opmerkelijk goed.

Jammer dat het af en toe wat druk is, zowel bij het verhaal zelf als bij de liedjes, maar dat is meestal zo met films die in de eerste plaats voor kinderen zijn bedoeld. En het had wat korter gemogen, dat wel maar verder toch best leuk om te zien. En vooral Minnie maar ook Mickey zijn vertederend. 4.0

avatar van Kondoro

Kondoro

Mickey, Donald, Goofy: The Three Musketeers

Een toch best leuke animatie film van de drie vrienden Mickey, Donald en Goofy. Ik vind het erg knap hoe ze films zoals dit maken en ik heb toch best wel genoten. De film was laatst op Netflix Nederland gezet dus heb hem meteen maar even mee gepikt! Ik moet zeggen dat ik het concept geinig vind, het verhaal vond ik soms mager maar als nog leuk om te volgen. Met zijn 68 minuten aan speelduur vond ik de film vlot door zijn verhaal heen ging zodat er bij mij in ieder geval geen irritatie te bekennen was. Ik vond het een film voor jong en oud, al geeft Netflix aan dat hij voor kinderen van 5 tot 7 is. Heb ik me alsnog wel vermaakt aan de onhandigheid van de drie vrienden. Maar ze zijn wel musketiers geworden, daar ging het toch om ?

avatar van Mr-Mcmovie

Mr-Mcmovie

Leuke Mickey mouse film, en eerlijk gezegd jammer dat ze zo een filmpjes niet gauw meer maken met deze drie helden, dat is weeral een poos geleden.

Bekende verhaal krijgt een disney jasje en was allemaal heel leuk, en zeker genietbaar op een zondag morgend met koffie koeken

avatar van mjk87

mjk87

Matig verhaaltje, weinig spannend en nergens verrassend. Maar Mickey, Donald en Goofy zijn altijd wel leuk en met de bekende klassieke muziek is dit op momenten best leuk. Maar zelfs de kleine 60 minuten aan puur film zijn lang niet altijd boeiend. 2,0*.