Future War (1997)

Actie / Fantasy

geregisseerd door Anthony Doublin
met Daniel Bernhardt, Robert Z'Dar en Travis Brooks Stewart

Een ras van kwaadaardige cyborgs kidnapt in de toekomst mensen van de aarde om ze als slaven te gebruiken. Dinosaurussen worden gebruikt om ze op te sporen. Een van de slaven, de Runaway, ontsnapt en vlucht naar Los Angeles in het heden. Hij moet nu vechten tegen de cyborgs, de politie, de regering en een non die nu prostituee is.

avatar van blabla
Alle credits voor deze film zijn voor BoordAppel, ik heb alleen maar het plaatje toegevoegd.

avatar van BoordAppel
Haha, dank je wel hoor, was niet nodig geweest. Ik vraag me af of ik wel trots moet zijn dat ik zon gedocht van een film hebt toegvoegd maar ik heb er eigenlijk al een soort hobbie van gemaakt .

avatar van blabla
BoordAppel schreef:

Hehe, daarom mag jij de credits hebben, kan ik er niet op worden aangesproken.

avatar van Quentin
Ik zag de film als MST3K-aflevering en meende dat de dinosaurussen er als geintje in waren gezet ... niet dus . Ongelooflijk slecht!

avatar van otherfool
Uit de hand gelopen hobby project, het is bijna zielig. Een oneindig aantal dingen gaan fout, dan zijn die lachwekkende dino's bijna nog het minst erg. Deze kijken zonder MST3K lijkt me fysiek en mentaal onmogelijk.

Overigens gaat het om een prostituee die nu non is (en haar heavyweight huisgenoten), maar dit terzijde.

1 sterretje voor de leuk.