• 10.538 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Marleen Gorris

Met onder meer: Julia Stiles, Alessandro Nivola en Shirley MacLaine

Gesproken taal: Engels

Plot Carolina

Caroline is een jonge vrouw uit het Zuiden, die haar excentrieke familie ontvlucht en naar het Westen vertrekt. Ze ontmoet daar twee mannen die allebei verliefd op haar worden.

logo tmdbimage

Ted Mirabeau

Christen

avatar van ThaNick

ThaNick

Dit *ruikt* naar "Liever Verliefd" met Myrianna van Reeden !!!

avatar van cr_ix

cr_ix

Waar het naar ruikt weet ik niet, maar ik weet wel dat deze film een heel goed gevoel opleverd. Vandaar 3*-en. Ik weet niet of je dit nu onder romantiek moet scharen, want dat doe je de film eigenlijk te kort. Het is een klein beetje drama de manier waarop de kinderen opgegroeid zijn en een hoop comedy.
Maar wat overblijft na het kijken van deze film is een goed gevoel en een enorme zin in een warme zomer!

avatar van lalaguna80

lalaguna80

Inderdaad van alles wat, beetje comedy,drama en romantiek.

Leuk filmpje...maar meer ook niet. Ok..afronden naar boven dan maar....3***.

avatar van soom

soom

Ik snap niet waarom (zonder een spoiler weg willen te geven) jongens en meisjes niet gewoon vrienden kunnen zijn in films. Moet het altijd, altijd en nog een keer, altijd meer worden, kan het niet gewoon eens vriendschap blijven?

Carolina is een ontzettend lieve film. Julia zet haar goed neer, ik vind haar wel precies het type voor dit soort types. Dit is weer een mooie, romantische film, precies zoals de films die ik het meest leuk vind, en waarbij ik lekker kan wegdromen, wat ik dan ook volop deed.

Ook leuk zijn Shirley Maclaine en Jennifer Coolidge, en dat kleine jongetje vond ik echt schattig. Voor de rest natuurlijk heel clichématig, maar dat mag de pret niet drukken.

avatar van michelmoviefan

michelmoviefan

Niet de allerbeste in het genre maar zeker leuk genoeg om te kijken.

avatar van keoma

keoma

film komt iets boven het gemmidelde uit had er iets meer van verwacht toch aangenaam om te volgen

avatar van keukenzout

keukenzout

leukleukleuk

En toch weer gehuild op het eind

Maar ik huil bij elke film

avatar van gotti

gotti

Gorris is het nog niet verleerd, alhoewel haar feministische vrouwengeneuzel hier gelukkig in iets minder extreme mate aanwezig is. Daarvoor in de plaats komt het standaard Hollywood rom/com werkje Carolina. Ik weet niet wat meer storend is, maar ik ga toch voor het laatste.

avatar van Thieske

Thieske

Sweet!

avatar van ane19

ane19

Best wel een leuke film, maar ik vind Julia Stiles niet echt een goede // leuke actrice.. 3*

avatar van kanjertje

kanjertje

Niet slecht maar komt moeilijk op gang.

Vond dat deze film vrij stuntelig overkwam.

avatar van skipy05

skipy05

het is een goede film. meer romantiek dan komedie. Julia Stiles zet haar rol zeer goed neer.

avatar van hbarendrecht

hbarendrecht

Zeker een vermakelijke film. Het verhaal hierboven klopt helaas niet erg. Julia is erg sterk in haar rol als Carolina. Misschien kan iemand de omschrijving een keer aanpassen.

avatar van Yuffira_San

Yuffira_San

Had 4* kunnen krijgen. Maar het einde was vreselijk. Echt een afknapper, want verder was de film super en Julia leeft zich mooi in in haar rol.

avatar van Dk2008

Dk2008

Ik vind maar een irritante film, de ene romantische komedie is de andere niet zal ik maar zeggen.

avatar van ladybug

ladybug

Het begint als een standaard romantisch komedie.

Gedurende het verhaal wordt het meer een drama

met een onverwacht plot wat ik niet had zien aankomen

en ik ook niet vond passen in de film.

En het einde is ook weer erg standaard rom.komedie.

Toch wel een aardige verhaallijn.

avatar van blurp194

blurp194

Supervoorspelbaar, van het ene cliche in het andere. Wel een fijn feelgoodfilmpie, meer moet je er niet van willen. Shirley MacLaine is grappig als de wat losse oma, Julia Stiles is een wat nuffig trutje - maar dat is ook precies de bedoeling.

Leuke romcom met goeie vertolkingen van Stiles en Maclaine. Kijkt lekker weg!!