ad

Geregisseerd door: Christopher Cain

Met onder meer: Joe Pesci, Danny Glover en Rosanna Arquette

Releasedatum: 30 mei 1997

Over Gone Fishin'

"Even the fish are laughing!"

Twee vrienden, Joe en Gus, winnen bij een prijsvraag een vis-reisje. Als ze arriveren wordt hun auto gestolen door een moordenaar. Ze krijgen de hulp van twee jonge vrouwen in het zoektocht.

imageimageimage

avatar van Dries666

Dries666

Hemeltjelief... Dit zie je niet zoveel, een film die je schuldig doet voelen om het feit dat je hem zo'n lage score geeft. Voelt aan alsof ze allen alles geven wat ze hebben, terwijl het eigenlijk gewoon geen steek houdt... Humor is beoogd op niveau van "Home Alone", alleen geraken ze zover zelfs niet.

Waar Joe Pesci er dan nog mee door kan, vraag ik me bij Danny Glover af of ie sinds het begin van z'n acteercarrière misschien een gelijkaardig trauma heeft opgelopen zoals ie deed in Saw... De beste man doet volgens mij wel hartstikke zijn best, maar meer dan onzinnige woordjes kopiëren van z'n buddy komt er niet uit wat z'n hele vertoning eigenlijk best een beetje zielig maakt... Je zou er nog medeleven met krijgen.

Al bij al een vlotte zit, maar geen om te onthouden...