Gone Fishin' (1997)

geregisseerd door Christopher Cain
met Joe Pesci, Danny Glover en Rosanna Arquette

Twee vrienden, Joe en Gus, winnen bij een prijsvraag een vis-reisje. Als ze arriveren wordt hun auto gestolen door een moordenaar. Ze krijgen de hulp van twee jonge vrouwen in het zoektocht.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Erg flauwe, pijnlijk onleuke komedie. Anderhalve ster.

Het liedje van Chris Rea met dezelfde titel is gelukkig wél mooi.

Wet van Murphy.....?

avatar van HammerHead
Deze hoort toch wel in het rijtje slechtste films die ik ooit heb gezien.

avatar van zoutzak
heb ik onder ideale omstandigheden gezien, en hij is goed blijven hangen haha.

avatar van Kricky
Volgens mij is dit de enige film waarin Joe Pesci een hoofdrol in heeft. Neeeee ik vond er niks aan. Deze had best leuk kunnen worden als men er ff een leuk verhaal bij had verzonnen, dan was het wat geworden

avatar van HarmJanStegenga
Holy Smokes!

avatar van Dries666
Hemeltjelief... Dit zie je niet zoveel, een film die je schuldig doet voelen om het feit dat je hem zo'n lage score geeft. Voelt aan alsof ze allen alles geven wat ze hebben, terwijl het eigenlijk gewoon geen steek houdt... Humor is beoogd op niveau van "Home Alone", alleen geraken ze zover zelfs niet.
Waar Joe Pesci er dan nog mee door kan, vraag ik me bij Danny Glover af of ie sinds het begin van z'n acteercarrière misschien een gelijkaardig trauma heeft opgelopen zoals ie deed in Saw... De beste man doet volgens mij wel hartstikke zijn best, maar meer dan onzinnige woordjes kopiëren van z'n buddy komt er niet uit wat z'n hele vertoning eigenlijk best een beetje zielig maakt... Je zou er nog medeleven met krijgen.
Al bij al een vlotte zit, maar geen om te onthouden...