• 16.994 nieuwsartikelen
  • 181.469 films
  • 12.519 series
  • 34.640 seizoenen
  • 654.182 acteurs
  • 200.203 gebruikers
  • 9.449.165 stemmen
Avatar
 
banner banner

Gone Fishin' (1997)

Komedie | 94 minuten
2,21 114 stemmen

Genre: Komedie

Speelduur: 94 minuten

Oorsprong: Verenigde Staten

Geregisseerd door: Christopher Cain

Met onder meer: Joe Pesci, Danny Glover en Rosanna Arquette

IMDb beoordeling: 4,9 (11.135)

Gesproken taal: Engels

  • On Demand:

  • Netflix Niet beschikbaar op Netflix
  • Pathé thuis Niet beschikbaar op Pathé Thuis
  • Videoland Niet beschikbaar op Videoland
  • Prime Video Niet beschikbaar op Prime Video
  • Disney+ Niet beschikbaar op Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Google Play
  • meJane Niet beschikbaar op meJane

Plot Gone Fishin'

"Even the fish are laughing!"

Twee vrienden, Joe en Gus, winnen bij een prijsvraag een vis-reisje. Als ze arriveren wordt hun auto gestolen door een moordenaar. Ze krijgen de hulp van twee jonge vrouwen in het zoektocht.

logo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm still

Externe links

Volledige cast

Acteurs en actrices

Video's en trailers

Reviews & comments


avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.
zoeken in:
avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Erg flauwe, pijnlijk onleuke komedie. Anderhalve ster.


avatar van renske

renske

  • 1105 berichten
  • 926 stemmen

Het liedje van Chris Rea met dezelfde titel is gelukkig wél mooi.


avatar van Droopy

Droopy

  • 357 berichten
  • 406 stemmen

Wet van Murphy.....?


avatar van HammerHead

HammerHead

  • 75 berichten
  • 1654 stemmen

Deze hoort toch wel in het rijtje slechtste films die ik ooit heb gezien.


avatar van zoutzak

zoutzak

  • 1075 berichten
  • 7154 stemmen

heb ik onder ideale omstandigheden gezien, en hij is goed blijven hangen haha.

3*


avatar van Kricky

Kricky

  • 321 berichten
  • 32 stemmen

Volgens mij is dit de enige film waarin Joe Pesci een hoofdrol in heeft. Neeeee ik vond er niks aan. Deze had best leuk kunnen worden als men er ff een leuk verhaal bij had verzonnen, dan was het wat geworden


avatar van Leland Palmer

Leland Palmer

  • 23798 berichten
  • 4935 stemmen

Holy Smokes!


avatar van Dries666

Dries666

  • 78 berichten
  • 1983 stemmen

Hemeltjelief... Dit zie je niet zoveel, een film die je schuldig doet voelen om het feit dat je hem zo'n lage score geeft. Voelt aan alsof ze allen alles geven wat ze hebben, terwijl het eigenlijk gewoon geen steek houdt... Humor is beoogd op niveau van "Home Alone", alleen geraken ze zover zelfs niet.

Waar Joe Pesci er dan nog mee door kan, vraag ik me bij Danny Glover af of ie sinds het begin van z'n acteercarrière misschien een gelijkaardig trauma heeft opgelopen zoals ie deed in Saw... De beste man doet volgens mij wel hartstikke zijn best, maar meer dan onzinnige woordjes kopiëren van z'n buddy komt er niet uit wat z'n hele vertoning eigenlijk best een beetje zielig maakt... Je zou er nog medeleven met krijgen.

Al bij al een vlotte zit, maar geen om te onthouden...


avatar van teigertje

teigertje

  • 3102 berichten
  • 1700 stemmen

Een ontzettend leuke film met het gouden duo.

Blijft heel leuk, een gouden oude, komedie film.


avatar van Mescaline

Mescaline

  • 7116 berichten
  • 3400 stemmen

Ach, goed is het niet en het is flauw en voorspelbaar maar Pesci & Glover zijn wel leuk op elkaar ingespeeld en het zal me niks verbazen als ze off-camera ook goed met elkaar overweg kunnen.

Zelfs de bad-guy is niet zo irritant aanwezig en de vaart zit er lekker in!

Vermakelijk spul, precies de reden waarom ik een film zoals dit wil kijken.

3*