Shrunken Heads (1994)

Komedie / Horror

geregisseerd door Richard Elfman
met Julius Harris, Meg Foster en Aeryk Egan

Drie door stripboek geobsedeerde kinderen proberen hun helden te evenaren en nemen het op tegen de straatbende van Big Mo (Meg Foster). Ze worden echter zonder pardon neergeschoten. Met behulp van voodoo wekt kioskmedewerker Sumatra de drie hoofden van de kinderen tot leven zodat ze wraak kunnen nemen op degenen die hun levens voortijdig hebben beëindigd.

avatar van Vascago
Geweldige poster. Film lijkt me ook wel wat.

avatar van EVIL '84
Net gekocht op laserdisc.
Trailer zag er zo fout uit, moest hem hebben

Commentaar volgt nog...

Reinbo
heb m hier ook liggen. Laat maar weten of het wat is.