Tight Spot (1955)

Drama / Film noir

geregisseerd door Phil Karlson
met Ginger Rogers, Brian Keith en Edward G. Robinson

Sherry Conley, een cynische vrouw met een ongelukkige familieachtergrond, wordt uit de gevangenis gehaald om te getuigen tegen de plaatselijke schurk.

avatar van Dogie_Hogan
#Wow! DVD-release (R2) wordt verwacht op 18 sept. a.s.
Link: http://tinyurl.com/n34cy

avatar van Dutchfan
Soms zie je een film,waar je nog nooit van gehoord hebt,maar die je aangenaam verrast:"Tight spot" is zo'n film.
Spannende film over een vrouw die moet getuigen tegen een maffiabaas.
Zij wordt ondergebracht op een geheime lokatie,[een hotel],waar de film zich grotendeels afspeelt.
Al gauw komt de maffia erachter waar ze zit,en probeert haar uit de weg te ruimen.
Het slot is verrassend.
Er wordt heel erg goed geacteerd: Edward G.Robinson [Fantastisch!],Ginger Rogers en Brian Keith zijn briljant.
Topper!