National Lampoon's Movie Madness (1982)

Alternatieve titel: National Lampoon Goes to the Movies

geregisseerd door Bob Giraldi en Henry Jaglom
met Peter Riegert, Diane Lane en Christopher Lloyd

Een drieluik korte films die elk op zich een bepaald filmgenre in de maling nemen. Zowel de politiefilm, films met een diepmenselijke boodschap alsook de soap-reeksen moeten het ontgelden.

avatar van citybird
Film bestaat uit volgende drie korte parodieën "Growing Yourself", "Success Wanters" en "Municipalians".

avatar van Jurado
Was vandaag op MGM ,wat een ramp zeg deze film...niet 1 keer grappig.

avatar van Die Hard,Willis
Zojuist op MGM gekeken. Verschrikkelijke film, het eerste verhaaltje was leuk maar daarna sloeg het nergens meer op.

net gezien, 1e verhaal ging nog, 2e verhaal was echt niets, maar het 3e verhaal was geniaal, met 1 vd beste grappen die ik de laatste 5 jaar nog gehoord heb. 7 op 10, een absolute must voor de liefhebbers van droge humor onder ons