• 10.525 nieuwsartikelen

Met onder meer: D. David Morin, Gavin MacLeod en Hal Linden

Gesproken taal: Engels

Plot Time Changer

"Time Will Tell!"

Een religieuze leider stuurt de schrijver van een boek met controversiële godsdiensttheorie naar onze tijd om te zien in welke immorele maatschappij we zijn terechtgekomen.

Russell Carlisle

Norris Anderson

Michelle Bain

Eddie Martinez

Boutique Manager

avatar van IQ160

IQ160

Ik schaam me ervoor deze film gezien te hebben.

Het is zonder twijfel de slechtste film die ik OOIT

gezien heb. Een ½* is al teveel.

avatar van hannes64

hannes64

EO film.

Ongelooflijk slecht.!!!!

Afrader...zelfs voor gelovigen.

avatar van Polvo

Polvo

Ik vind het een hele goede film, zeker vanuit het oogpunt van iemand die gelovig is.

Als je niks met het geloof hebt zal die film je ook niks zeggen.

Ik denk dat daarom de makers hun doel een beetje voorbij zijn geschoten.

Alleen het slot vond ik niet helemaal bij de boodschap passen die de film uitdraagt.

avatar van FransBosch

FransBosch

Het is zeker een goede film! Niet de spannendste en/of beste film die ik ooit heb gezien, maar deze is wel aangrijpend.

Verder boeit mij het thema tijdreizen, en ik ben dol op deze films. En het christelijk geloof wordt hier goed naar voren gebracht. Time Changer is misschien wel één van de weinige goede christelijke films.

Er zijn veel christelijke films die mij veel te ver gaan, en niet meer slaan op de grond van waar het echt om gaat. En dat de fantasie veel verder gaat dan tijdreizen. Een voorbeeld van een slechte christelijk film is: Left Behind.

Time Changer is zeker een aanrader voor een christen! Voor niet gelovigen kan de film ook erg interessant zijn, maar ze moeten dan wel open staan voor de boodschap die deze film uitdraagt. Anders kan je beter niet naar deze film kijken.

4,5 sterren!

avatar van yellowflag

yellowflag

Hele mooie film, zeker genoten van de moraal. Wow!

Veel ware woorden in deze film.