Fast Food Fast Women (2000)

Verenigde Staten / Frankrijk / Italië
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Amos Kollek
met Anna Levine, Jamie Harris en Victor Argo

De vijfendertig-jarige Bella (Anna Levine) werkt als serveerster in een eethuis in New York. Ze heeft al een tijdje een slepende relatie met een getrouwde man. Bella heeft haar ups en downs in de liefde, net als haar klanten in het eethuis. Bella's moeder vindt dat het hoog tijd wordt dat haar dochter eens in het huwelijksbootje stapt.

Fantastisch!
Geestige droogkomische film met ijzersterke dialogen. De grappen zijn subtiel, maar daardoor niet minder krachtig.
Anna Levine (aka Anna Thomson) is net als in de film Sue overtuigend. In deze film bewijst ze dat ze ook heel goed een komische rol aan kan.
Verder valt op dat de oudere acteurs uitermate goed acteren en bovendien onverwacht komisch zijn.
Voor de liefhebbers van State and Main, Smoke en Happiness.

neo (crew)
oh ja.ben helemaal vergeten te stemmen.ik vond em wel redelijk.er zat wel humor in.ik heb soms best wel hard gelachen net als veel andere vaste klanten van het filmhuis.
ik heb soms misschien wat kleine stukjes gemist wat ik had dienst als filmoperateur.3.5 sterren

avatar van aburefan
vond het best wel saai eigenlijk, af en toe redelijk grappig maar over het algemeen een saaie bedoeling...2 sterren

avatar van narva77
Vanmiddag gekocht als tweedehands huurvideo. Hij is van de regisseur van Sue, en met Anna Levine, dus ik hoop dat ie net zo goed is

kappeuter (moderator)
Hij is anders. Luchtiger en grappiger. Vind ze allebei eigenlijk even goed.

avatar van narva77
Sue was echt een mooie film. Deze is luchtiger? Nuja ik denk dat ik hem ook goed vind hoor, ik hou nl. van dit soort alt. films!

avatar van narva77
Vannacht gezien! Hij is iets minder dan Sue, omdat ik toch meer van drama houd dan van komedie (denk ik). Hij was idd luchtiger, maar wel hele leuke stukken en dialogen. De oudere acteurs laten zien dat ze idd grappig kunnen zijn.

Hele leuke scene: Bruno staat met kinderwagen bij zebrapad; Oud vrouwtje ziet de baby en zegt Ahha wat een lieve baby
Bruno zegt: FUCK OFF

Er zit een scene in die mij net als in Leaving Las Vegas niet zo beviel (raden welke)

Toch zeker 4 sterren!

kappeuter (moderator)
Anna Thomson he, daar heb ik ook een zwak voor.

avatar van narva77
Zucht, ik wou dat ik die zwerver was die onder haar haar appartement stond...zucht

"Sold to the man in the back !"

kappeuter (moderator)

Wow, die is gaaf! Wat een kleuren!

Vrij saaie romcom.

Verhaaltje was opzich best leuk en er werd niet slecht geacteerd, maar het was zelden grappig en derhalve amper vermakelijk.

2*.

avatar van Joeri_000
Kijkt lekker weg. Abrupt einde stoorde mij wel enigszinds..

avatar van Pruim
Waarom was dat mens zo eng mager? Had voor haar rol in ieder geval geen enkele functie. Misschien ben ik nu iets té politiek correct, maar actrices zouden zo geen film mogen spelen om jonge kijkbuiskindertjes niet het idee te geven dat anorexia of boulimia (niet dat het in de film voor kwam, maar aan dat fragiele skelet te zien mankeert aan haar eetmatroon wel wat) iets normaals is. Zeg ik met veel te dikke (bier)pens overigens!

De film zelf dan. Deze begon sterk, maar kabbelde verder wat gewoontjes voort. Hij irriteerde me nooit, maar boeide me daarentegen ook hoogstzelden echt. Ik had eerlijk gezegd meer van deze film verwacht. Mijn vriendin (met wie ik de film keek) vond 'm geweldig, dus misschien is dit wel zo'n typische Sex and the City feelgood-vrouwenfilm en kwam ik er daardoor nooit echt in. Drie sterretjes, meer kon ik er echt niet van maken!

Best wel een aardige romantische film met ook redelijk wat humor (wel vrij droog). Het verhaal zit best leuk in elkaar en de uitvoering is ook best leuk gedaan. De kracht van deze film is natuurlijk Anna Levine die prima speelt en ook best vertederend is. Ze is ook nog eens een lust voor het oog. Eigenlijk wel jammer dat deze film vrijwel nooit op TV wordt uitgezonden. Ik heb deze film destijds ooit op Canal+ (nu Film 1) gezien en daarna nooit meer. Is eigenlijk best een NED3 film dus hopelijk wordt hij daar nog eens op uitgezonden.

avatar van Verhoeven
Waarom speelde Anna Levine een vijfendertig-jarige serveerster als ze in het echt tegen de vijftig liep? Oh wacht, mislukte plastische chirurgie.