Getting There (2002)

Familie / Komedie

geregisseerd door Steve Purcell
met Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen en Alexandra Picatto

De tweeling Taylor en Kylie Hunter is net 16 jaar geworden en de meisjes mogen van hun ouders met de auto naar Salt Lake City rijden om daar naar de Olympische spelen te gaan kijken. Helaas wordt de auto van de meisjes bij het eerste de beste tankstation gestolen en moeten ze hun toch noodgedwongen per bus voortzetten.

Ach, eigenlijk wel te kijken hoowr.

FisherKing
Wat een belachelijk hoog gemiddelde hier.

Heb toch meer vertrouwen in de 2.4 op IMDB.

FisherKing
Onbedoeld gezien 0,5*

Het is echt niet veel soeps, natuurlijk het gebruikekelijke Olsen gezeur. Laat die twee toch een keer solo in een film zien, samen zijn ze echt niet meer te pruimen. En de rest van de crew, ach ja...die zullen ze wel ergens uit het winkelcentrum van de Olsens hebben geplukt.

avatar van Macmanus
Ah dat gemiddelde ziet al beter uit

waardeloze film, zelf hebben ze 1/2 uur lol met zijn allen en wat jongens erbij altijd hetzelfde, dat ze daar hun geld mee kunnen verdienen!!! maar ze zien er wel altijd goed uit!!

avatar van as
as
Wat zou er toch gebeuren als een van hun onder de treinkwam ofzo?

wat kunnen sommige mensen toch zeuren mss moeten ze zelf in een film gaan mee spelen misschien denken ze er dan wel heel anders over ze kunnen hartstikke goed acteren en met elkaar opschieten kunnen we van andere mensen niet echt zo zeggen

nauw er is anders genoeg aan de hand met Mary-Kate en Ashley, maar soms Michelle denk ik idd dat ze niet erg goed kunnen acteren,

avatar van /wendy/
ze kunnen goed zat acteren, beter als de meeste mensen hier. dit is ook niet hun beste film en ze schrijven de teksten zelf mischien is het daarom dat het steeds dezelfde soort films zijn

avatar van matthijs_013
Rond uit een lachwekkende film, omdat het echt nergens op slaat. Ik vraag me serieus af waarom ze een film maken die zich richt op oppervlakkige, saaie, arrogante mensen... Heb hem geeneens afgezeten

*0,5

avatar van Jolienepien
Die films van de Olsen Twins zijn zó nutteloos en slecht!

avatar van notorious_kim
nog zo'n middelmatige olsen film.

avatar van kanjertje
Kinderlijk en superflauw
Puur tijdverlies

avatar van Suuziejj
Echt de saaiste film van de olsen Twins, samen met When in Rome!
De rest van hun films zijn leuk!
Maar deze echt niet, zit helemaal geen verhaal in!

The Scorcher
De slechtste van de Olsen Twins.