ad
  • 8.182.184 stemmen

La Vérité Si Je Mens! 2 (2001)

Komedie | 105 minuten

Genre: Komedie

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Thomas Gilou

Met onder meer: Richard Anconina, Bruno Solo en Gad Elmaleh

Oorspronkelijke taal: Frans

Over La Vérité Si Je Mens! 2

In de wijk van de Sentier, zijn Edie Vuibert, Dov en Yvan geconfronteerd aan de smerige methodes van hun nieuwe klant, Eurodiscount, een supermarktbedrijf. Daardoor hebben ze grote financiële problemen en moeten ze alles doen om niet in bankroet te geraken.

image

avatar van Sjan

Sjan

Erg leuke franse komedie die een stel vrienden volgt in hun dagelijkse leven waarbij geld en liefde de twee hoofdthema's zijn. De ene na de andere komische situatie zorgen voor een erg grappig geheel. 3.5*

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Ik kom nog net op drie sterren uit. Het begin was erg saai, de laatste helft begon het pas interessant te worden. En op het einde waren er nog heel veel losse eindjes. 3*

avatar van J. Clouseau

J. Clouseau

Wilt iemand deze DVD hebben? Ik wil hem best ruilen voor een andere DVD. Doe maar een voorstel!