ad

Horror / Sciencefiction | 72 minuten

Genre: Horror / Sciencefiction

Geregisseerd door: Danny Draven

Met onder meer: Len Cordova, Maggie Rose Fleck en Josh Covitt

IMDb beoordeling: 3,4 (381)

Over Horrorvision

"The new vision of horror has arrived."

Iedereen die de website 'horrorvision.com' bezoekt sterft na een vreselijk ongeluk. Een geheimzinnige man, Bradbury genaamd besluit de zaak te onderzoeken.

avatar van EmDee

EmDee

Lijkt wel wat op een film met een videoband.

avatar van Hobbes

Hobbes

MaTtIeBoY

Zeer origineel bedacht!!:P

avatar van BoordAppel

BoordAppel

Och jee, van de producer van The Dead Next Door en dat is zeker GEEN aanbeveling.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Geinig. Script is van oorsprong een gedachtekronkel van Charles Band, later herschreven onder een andere titel door o.a Bookwalter (regisseur van het zéér fijne The Dead Next Door) en geregisseerd door destijds groentje Danny Draven. Die heeft inmiddels al wat meer -met name als producer- achter z'n naam staan. Het budget van $50.000 in combinatie een ambitieus plot zorgt vanzelfsprekend voor wat problemen, maar ik heb liever dat ze mis schieten, dan helemaal niet. Uiteindelijk zijn er een aantal leuke mechanische designs te vinden en een handjevol hilarische quotes, maar die ellenlange rij-scenes met crappy muziek mochten van mij achterwegen blijven. Irritante filler is dat...