Cats Don't Dance (1997)

Alternatieve titel: Danny, de Dansende Kat

Animatie / Familie

geregisseerd door Mark Dindal
met de stemmen van Scott Bakula, Jasmine Guy en Natalie Cole

De jonge ambitieuze kat Danny verlaat zijn geboortedorp om naar Hollywood te trekken. Hij wil er een carrière opbouwen als acteur. Wat hij niet weet, is dat dieren in de filmwereld enkel in aanmerking komen voor tekstloze bijrolletjes. Samen met zijn vrienden tracht Danny deze situatie te veranderen. Kindsterretje Darla en haar butler Max zien zijn actie echter als een bedreiging voor Darla's carrière. Ze trachten dan ook zijn plan te dwarsbomen.

avatar van Mai*
Ik heb echt zitten genieten net vanmiddag...heerlijk zo'n kinderfilm!!

Wat een hysterische film.