Animal Instincts (1992)

Thriller / Erotiek

geregisseerd door Gregory Dark
met Maxwell Caulfield, Jan-Michael Vincent en Shannon Whirry

Joanne Cole kent geen bevrediging meer in haar huwelijk. Haar man David, een politieagent, toont geen interesse meer in zijn vrouw, waardoor Joanne haar lusten buitenshuis gaat zoeken. Echter wanneer David haar betrapt tijdens het liefdesspel met een andere man, realiseert Joanne zich dat haar man het heel opwindend vindt om toe te kijken.

Alhoewel de film volgens IMDB wel uit 1992 komt, werkt de IMDB-link niet

avatar van FunkStar
Deze film vond ik vroeger zo spannend en goed. Ik kan hem nergens vinden op DVD, is deze film op DVD verschenen?

deze film is niet op dvd verkrijgbaar , voor zover ik kon kijken was hij nog wel bij bol.com leverbaar op videoband

avatar van bigdaddy2603
hij is wel verkrijgbaar hoor ik heb hem al zeker 5 jaar in mijn bezit