• 11.498 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Raman Hui

Met onder meer: Bai Baihe, Jing Boran en Wu Jiang

Gesproken taal: Kantonees en Mandarijn

Plot Zhuo Yao Ji

Het verhaal speelt zich af in een wereld waar de mensheid al generaties lang in oorlog is met monsters. Woba is de laatste van de koninklijke bloedlijn van het koninkrijk der monsters. Hij begint aan een missie de twee rassen te verenigen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Huo Xiaolan

Song Tianyin

Luo Gang

Pawn Shop Owner

Female Head Chef

Luo Ying

avatar van 606

Deze lijkt me heel erg cool, poster vind ik al gaaf

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

Idem dito 606.

avatar van brabusRUS

brabusRUS

'LOL!' Dat is wat ik denk bij het zien van de poster. Soort van Pokémon, alleen dan in het groot?

avatar van Raffael77

Raffael77

Helaas niet zo leuk als CJ en vind dat ze het te kinderachtig gemaakt hebben. Vrijwel geen bloed en ook de liedjes vond ik niet echt leuk egdaan. Soort van Bollywood film met animatie.

Het heeft wel een vrolijke vibe maar verder niet echt bijzonder.

avatar van Noodless

Noodless

Meer van verwacht. De animatiebeelden zien er leuk en mooi uit, maar het verhaal weet niet echt te boeien. De verschillende personages of monstertjes weten in het begin nog wel amusant over te komen, maar gaandeweg verslapt dit en de muziek werkt ook niet echt mee. De bijna 2 durende film is gewoon veel te lang uitgesponnen waarbij je toch wel duidelijk merkt dat dit een film is uit een andere cultuur. 6/10

BBarbie

Animatiefilms zijn niet mijn ding. Wat mij betreft moet deze fantasiefilm het dus vooral hebben van de interactie tussen Baihe Bai en Boran Jing en dat gaat hen goed af. Op ontspannen wijze en met leuke kwinkslagen van Bai geven zij invulling aan hun rollen. Piepklein bijrolletje voor Wei Tang (de pandjesbaas), die na haar schorsing vanwege de seksscènes in Sè, Jiè (2007) nog amper aan de bak komt in serieuze films. Dat vind ik erg jammer.