ad

Actie | 100 minuten

Genre: Actie

Geregisseerd door: James Glickenhaus

Met onder meer: Pat Morita, Joanna Pacula en Jesse Cameron-Glickenhaus

IMDb beoordeling: 3,7 (372)

Over Timemaster

"Imagine if you could change the fate of the entire universe..."

Opgesloten in het tijdloze spel van 'virtual reality' zoekt Jesse naar zijn ouders; maar hij wordt tussen het heden en het verleden geslingerd. Jesse vraagt zich af of het ooit mogelijk is om door het spel heen te breken en zijn ouders te vinden. Intussen wordt er letterlijk en figuurlijk een spel met hem gespeeld en raakt hij van de ene in de andere bizarre situatie verzeild.

image

avatar van blisteringdude

blisteringdude

wat een lelijke cover.

avatar van niethie

niethie

De film zelf is zowaar nog lelijker en dat is al een prestatie opzich. Echt vreselijk dit, jaren 90 onzin ten top! Veel opvallend jatwerk van de grote succes films uit die tijd en er is niet eens een beetje geprobeerd dit te verdoezelen. Vreselijke effecten die er met gemak vijftien jaar ouder uitzien en een plot dat werkelijk nergens op slaat, haha volgens mij had Glickenhaus op een gegeven moment zelf niet meer door waar hij mee bezig was. Het is dan ook geen wonder dat hij hierna nooit meer aan de bak is gekomen. Nee hoor, had echt grote moeite om deze wanproductie uit te zitten en dat gebeurd me niet vaak. Potentiele kandidaat voor een hoge positie in de flop 100 hier.

1 ster (voor Mr. Miyagi en de jonge maar toen al knappe Michelle Williams)