U.S. Seals (2000)

Actie / Thriller

geregisseerd door Yossi Wein
met Ty Miller, Greg Collins en Jim Fitzpatrick

Het elitekorps van de Amerikaanse marine wordt ingezet op een verlaten olie-platform in de Middellandse Zee. Het doel is een groepje piraten er van te weerhouden een lading goud te stelen.

Het verlaten olie-platform zit in de Middellandse Zee en niet in de Noordzee. Het is verlaten platform van Griekenland dat gebruikt wordt door piraten die schepen overvallen.

avatar van RoD
RoD
wat een schijt film.. wow.. ik heb er wel een groot stuk van gezien.. wel mooie beelden. Maar het verhaal is echt gemaakt door kinderen van 5. Ik raad je aan deze niet te kijken.. dan is de amateur film van mijn vader nog beter die ik hier helaas niet mag toe voegen.

avatar van U-96
Mijn god, wat een slechte film! De film faalt in alle elementen waar een matige aktiefilm nog in kan presteren. Verhaal is dom, personages stellen niks voor, effekten zijn om te lachen en vooral de eindbaas is om van je stoel te vallen.

*0.5*

Na 5 minuten had ik door dat deze film echt bagger is ! Ik heb mezelf maar niet gekweld om nog verder te kijken.

avatar van bvonk
deze film heeft alles wat je niet met een film moet doen! ongeloofwaardig verhaal, slecht acteerwerk enz. het moeten navy seals voorstellen maar ze schieten maar wat in het rond zonder zelf te richten.

0.5

avatar van Flipman
De trailer is NOG slechter, je ziet allemaal mensen heen en weer rennen, en overal van afspringen, en een heleboel explosies, maar een trailer is er toch ook voor om te vertellen wat het verhaal van de film is die hij promoot? Nou, er werden twee zinnen gezegd, en ik wist zeker dat niemand deze film zou willen zien na het aanschouwen van de trailer. Deze film lijkt me de grootste bagger ooit gemaakt!

avatar van Git
Git
Ik heb me rot gelachen. Wat een vreselijke amateurfilm. Het is zo nep allemaal. Ze schieten de hele film maar een beetje rond op van alles en nog wat. En die eindbaas inderdaad!

*0.5

Hier wil je niet naar kijken, dat is echt zonde van je tijd. Special effects bestaan uit op verkeerde plaatsen ontploffende tuinslangen. Acteerwerk komt er niet aan te pas.

avatar van otherfool
queetnie schreef:

Als je het *zo* gaat brengen ga ik toch echt de video laten snorren. Is het leuk slecht of gewoon slecht slecht? We zullen zien...

otherfool schreef:

het is gewoon echt dramatisch.

avatar van otherfool
otherfool schreef:

Grmbl toch weer vergeten...

Haha, dit is echt een geweldige komedie. Ten eerste hadden ze de seals achter moeten laten op het platform, had ons weer een filmavond bespaard... Echt een SEALige film.
Soldaten te paard, bunkers van karton, bloedspuitende eindbaas en een superheld die voor zn hoofd langs slaat. Deze 90 minuten durende film is nog beter wanneer je hem in slow-motion afspeelt, dan zie je pas echt wat er allemaal 'mis' is en hoe low-budget deze film toch is.
Elke seal in de USA zou zich kapot schamen na het zien van deze film, werkelijk een geweldig grappige en spanningsloze film, complimenten!

Mocht je nog zo'n film willen zien dan raden we je de film "The Last Flop" van harte aan (The Last Drop)

Kortom een grote lange suffe film. Veel kijkplezier!

Kijktip: Helemaal aan het einde wordt die eindbaas neergeschoten, speel dat even in slow motion af, geweldig om te zien hoe de opgevulde buik met dat zakje erin ineens met bloed begint te spuiten.

avatar van jumpstylemovie
Ik heb deze samen met 2 andere dvd's van een vriend gekregen.
Vond hem niet echt leuk maar ook niet slecht.
leuke film voor een avondje kijkplezier

2**

avatar van drgonzo
damm wat een slechte film,
ik werd helemaal gek van steeds die zogenaamd "spannende" muziek op de achtergrond.
En die gasten die op de cover staan spelen niet eens mee in de echte film. gewoon gejat van www.militaryphotos.net

Wat een film Het is weer eens hilarisch om te zien hoe 'goed' de bad guys kunnen schieten Zelfs al hebben ze iemand op 2 meter in het vizier die het niet door heeft schieten ze met 2 machine-geweren er nog langs. En op het einde laten ze ook nog zien dat de good guys eigenlijk ook niet kunnen schieten. (ze konden het blijkbaar alleen als de tegenstander zo'n km verder stond). Maar met 4 man op iemand schieten die 10m verder stond met een shotgun, machinegeweer, etc. tot je beschikking en nog maar 2 gaatjes in iemand geschoten krijgen is toch wel echt erg
Heb best wel gelachen met dit allemaal. Daarom issie toch nog 1* waard.

Het meest grappige was toch nog wanneer die kerel wraak wou gaan nemen in het het wapen-arsenaal van de Seals stond om zijn wapens uit te kiezen. Daar lagen M203's, AR's, ... Alles wat je wilt dus ... wat pakt hij mee? 2 9mm's

avatar van Phantasm
Wat een ongeloofwaardige film, erg overdreven, bah!

Het is inderdaad heel magertjes met onwaarschijnlijkheden in het verhaal, onzinnige effecten, zeer mager acteren. Toch hebben we hem uitgekeken en ons redelijk vermaakt en moeten lachen om missers als kartonnen bunkers.
Bij een film die we 4/10 of lager scoren kijken we de film eigenlijk nooit uit.
Een tweede keer zullen we hem zeker niet gaan zien en een voldoende kan ik er niet van maken maar toch een 5/10 met een knipoog. Dus 2,5***

avatar van Cosworth
Wat een meesterwerk! zo gigantisch klote,het is een prestatie!,nep effects en de status van deze elitetroepen zo zwaar opgehemeld,gewoon zielig,maar als je de cover met het amerikaanse vlaggetje bekijkt zegthet eigenlijk al genoeg over de flop.