Cristiano Ronaldo: World at His Feet (2014)

Alternatieve titel: Cristiano Ronaldo: The World at His Feet

Documentaire

geregisseerd door Tara Pirnia
met Cristiano Ronaldo, David Beckham en de stem van Benedict Cumberbatch

In de documentaire 'Cristiano Ronaldo: World at His Feet' krijg je, middels beelden en een voice-over van Benedict Cumberbatch, een close-up van de geschiedenis en acties buiten het veld om van één van de beste voetballers ter wereld. Van het begin van zijn leven in Portugal, tot zijn prestaties bij Manchester United en Real Madrid.

Best ever