ad

Komedie | 98 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Martha Coolidge

Met onder meer: Arliss Howard, Diane Ladd en Suzy Amis

IMDb beoordeling: 6,4 (846)

Releasedatum: 15 april 1988

Over Plain Clothes

"An Undercover Nightmare."

Het neergestoken lichaam van een leraar van de middelbare school is gevonden. Scholier Matt Dunbar wordt gearresteerd als hoofdverdachte. Zijn broer Nick, die bij de politie werkt, gelooft in zijn onschuld. Daarom vermomt hij zich als tiener en gaat weer de schoolbanken in, met als doel de ware dader te vinden.

Nick Dunbar

Mr. Gardner

Dawn-Marie Zeffer

avatar van DDT

DDT

Ik vond deze indertijd niet slecht, kheb em nog ergens op cassette liggen.Kzal em nog es herbekijken wie weet wat ik er nu nog van vind

avatar van Mescaline

Mescaline (moderator films)

Vermakelijk spul, alhoewel de uitwerking soms wel erg standaard was! Het acteerniveau is gelukkig van een acceptabel niveau en de film kijkt makkelijk weg.

Leuke rol voor onze Norm! ( George Wendt)

En tja, hoe geloofwaardig is het dat een acteur van 34 iemand speelt van 24 die vervolgens nog jonger moet lijken om tussen de high school kids te passen.

Best leuk voor een keertje.