Taboo (2002)

Horror / Mystery

geregisseerd door Max Makowski
met Nick Stahl, Eddie Kaye Thomas en January Jones

Zes jonge mensen spelen uit verveling een taboe-spel waarbij je anoniem ja of nee antwoordt op een zeer persoonlijke vraag. Dan blijkt dat iedereen wel een geheim te verbergen heeft. Maar wie is de hoer, wie is de heimelijke homo, wie doet het met minderjarigen, wie is de verkrachter en wie is de hypocriet? De uitkomsten zijn schokkend en confronterend. Het spel wordt snel door iedereen lacherig afgedaan als onzin.

Onderhoudende film door het verassende script. Helaas zijn de acteerprestaties ver beneden maat.

avatar van jassonn
Het script had anders ook wel wat beter uitgewerkt mogen worden.2*

Ze mogen de gehele film opnieuw maken. 1,5*

avatar van jassonn
Of helemaal niet

Ja, of helemaal niet

Hmm.. Aan deze reacties te zien is deze film niet goed dus.. Met zo'n verhaal kun je volgens mij wel een steengoede film maken, of niet ?

avatar van JDSsmetje
het verhaal lijkt mij helemaal niet mooi. Acteurs zijn voor mij onbekend en de poster staat me niet aan. Denk ook niet direct aan het genre horror als ik dat verhaal lees. Ga volgende week zaterdag kijken maar verwacht niet veel --- ( als ik hem ga uitkijken tenminste)

avatar van Pantoffel
Slechte film.
Zwakke acteerprestaties en het verhaal slaat nergens naar.
Snap ook niet waarom dit 'horror' kan genoemd worden.

avatar van Tigerlily
Ik heb er vlak bij het begin iets van 20 minuten naar gekeken en vond het helemaal niks. Ik had konstant het gevoel alsof ik naar een soort van parodie op een teenager-horror-film zat te kijken, of misschien een van de Scary Movies. Barre acteerprestaties, totaal niet geloofwaardig, vage dialogen... Ik heb hem niet af kunnen kijken, zo slecht was hij

avatar van -Roald-
Tigerlily schreef:
Ik heb hem niet af kunnen kijken, zo slecht was hij

Waar slaat dat nou op

avatar van Spartaan1986
Taboo kreeg al niet te beste recensies in de Veronica Gids en op IMDB . Toch wou ik deze film wel eens zien vanwege de redelijk bekende cast voor een 'horrorfilm'

Horrorfilm staat tussen haakjes omdat Taboo eigenlijk helemaal geen horrorfilm is. Taboo is namelijk nooit spannend of eng,het verhaaltje slaat werkelijk helemaal nergens op. Er zit totaal geen lijn in de film.

Nick Stahl,January Jones en Eddie Kaye Thomas kregen blijkbaar aardig wat geld om in dit gedrocht te gaan spelen. Dit soort acteurs verdienen beter.

Ik snapte die hele film niet, maar hij was wel grappig,

het einde PRACHTIG!

heeft iemand deze dvd? Dan zou ik het heel erg graag willen overkopen. Ik ben al meer dan een jaar op zoek naar deze dvd!