The Trouble with Girls (1969)

Alternatieve titels: The Trouble with Girls (and How to Get into It) | Elvis '69

Komedie / Drama

geregisseerd door Peter Tewksbury
met Elvis Presley, Vincent Price en Marlyn Mason

Walter Hale is de leider van de Chautauqua-circusgroep die in de jaren 20 dwars door de Verenigde Staten trekt. Helaas ontstaat er al gauw onenigheid onder de artiesten, en Hale wordt genoodzaakt de vakbond in te zetten om de conflicten te kunnen beslechten. De bond stuurt daarom een jonge vrouw met de groep mee, die het Hale echter behoorlijk moeilijk maakt om zijn artiesten bij elkaar te houden.

veron35
Alle elvis films uit 69 zijn goed. Ik denk omdat hij toen weer zijn comback had gehad en ze zijn popularitijd niet weer wilde kwijtraken.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Een van de beter Elvisfilms met niet altijd even nuttige, danwel vermakelijke bijverhaaltjes, maar wederom erg leuke liedjes. Pelvis lijkt duidelijk zichtbaar opgelucht vanwege het feit dat het einde van het filmcontract bijna in zicht is. Hij zou hierna echter nog wel één verschrikkelijke draak maken, de laatste: Change Of Habit.