ad
  • 8.089.169 stemmen

La Venganza del Sexo (1971)

Horror / Sciencefiction | 85 minuten

Genre: Horror / Sciencefiction

Alternatieve titel: The Curious Dr. Humpp

Oorsprong: Argentinië

Geregisseerd door: Emilio Vieyra

Met onder meer: Ricardo Bauleo, Gloria Prat en Aldo Barbero

IMDb beoordeling: 5,1 (475)

Oorspronkelijke taal: Spaans

Oorspronkelijke titel: La venganza del sexo

Releasedatum: 1 januari 1969

Over La Venganza del Sexo

De gekke dokter Humpp ontvoert koppeltjes terwijl ze net aan het vrijen zijn. Hij neemt ze mee naar zijn kasteel waar hij ze gevangen houdt en ze injecteert met een serum dat hun seksuele prestaties zou moeten verhogen. Terwijl zijn proefkonijnen aan het vrijen zijn, tapt hij hun vloeistoffen af. Humpp heeft de sappen nodig om te voorkomen dat hij zelf in een monster verandert.

image

avatar van ichi

ichi

Een monster met een flikker lampje op zijn schedel!!!!!Damn, they don't make em like this anymore

avatar van kinky queen

kinky queen

'let the lesbians share a room together, i want to observe them!"

(afbeelding)

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

Horror? Ver te zoeken. Je zal een sterk vergrootglas nodig hebben om er ook maar een glimp van te bespeuren.

De enige gruwel zou zijn dit gedrocht te moeten bekijken van het begin tot het einde. Althans ls dit mijn verdict voor de Something Weird US DVD version (zogenaamde special edition) is, waar ze dan nog met de originele versie hebben geknoeid. Veel woorden zal ik er maar niet aan vuil maken.

Gewoon oervervelend.

Dan nog liever "Sangre de Vírgenes" van dezelfde kineast, al is het ook geen hoogvlieger. Maar de Mondo Macabro DVD van deze laatste film aka "Blood of the Virgins" was tenminste nog wél verzorgd.

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 19168 berichten

Horror is het zeker niet, sci-fi dan weer wel al is de focus hier vooral op seks en naakte (vooral vrouwelijke) lichamen. Dat lijkt me ook de enige reden waarvoor iemand dit onding ook zou bekijken, want het concept slaat gewoon nergens op. Anderhalf uur is dan ook veel te lang voor een film met zulk saai verhaal en ditto karakters. De 'aanstoker' van de daden is een sprekend brein die Humpp instructies geeft. Het deed me bij momenten aan de Duitse film The Head denken uit 1959. Die film vind ik daarentegen heel atmosferisch en erotischer dan deze zonder dat er echt naakt is in te zien. Bovendien zijn de karakters en het verhaal stukken beter dan deze niemendal.

Die Nackte und der Satan (1959)