• 11.759 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Trigger Warning

"Vengeance becomes her."

Parker, lid van de Special Forces, is overzee in actieve dienst als ze wordt teruggeroepen naar haar geboortestad met het tragische nieuws dat haar vader plotseling is overleden. Ze is nu de eigenaar van de familiebar en maakt opnieuw contact met haar ex-vriendje Jesse, zijn opvliegende broer Elvis en hun machtige vader senator Swann, terwijl ze probeert te begrijpen wat er echt met haar vader is gebeurd. Parkers zoektocht naar antwoorden gaat al snel de verkeerde kant op en ze komt spoedig in conflict met een bende die gewelddadig te werk gaat in haar woonplaats.

avatar van Kondoro

Kondoro

Alba . Nieuwe Netflix film? Komt in ieder geval al best snel online zie ik. Ik ga deze wel gewoon rustig kijken, verwachting hou ik nog even laag.

scorsese

• 11963 berichten

Tegenvallende film over een militair die naar haar geboortestadje terugkeert als haar vader is overleden. Een mager verhaaltje dat niet weet te boeien met tevens nogal clichematige personages. Hierbij helpt het ook niet dat Jessica Alba niet echt weet te overtuigen. Een vrij saaie actiefilm.

avatar van stormfox

stormfox

Als ik de trailer zie dat word ik totaal niet warm van Alba's slechte acteerwerk en de 13 in dozijn verhaallijn.

avatar van teigertje

teigertje

Naar deze film keek ik uit, en deze film begint echt goed.

Maar naarmate deze film op de helft is, verliest hij toch kracht.

En helaas heeft Jessica Alba niet het charisma om echt een aktie ster neer te zetten.

Er zitten een aantal gevechten in met grepen en klemmen die best goed zijn.

Maar het is het allemaal, net niet.

Een film van het niveau als vergelijkbare films als Heart of stone en The mother.

Het verhaal is mager en de cast speelt wel goed.

Maar het is een redelijke en leuke aktie film, maar helaas niet heel goed.

Wel een film die weet te vermaken.

avatar van Dennissssss

Dennissssss

Het is het allemaal net niet helaas, cliché verhaaltje. Film weet op zich nog redelijk te vermaken....

avatar van DreamTech

DreamTech

Nou ook gekeken qua Netflix valt het best wel mee maar hoe langer d film duurt hoe slechter het word jammer had zoveel beter kunnen zijn het is het niet wat anderen ook al hadden vermeld maar ja toch 1 om ff te kijken

avatar van Master Blaster

Master Blaster

Film begon enigzins veel belovend maar werd alsmaar slechter alsof het budget op was

Zo wil je een film niet kijken

avatar van Gerlof78

Gerlof78

Voorspelbaar filmpje, waar wel wat meer pit in had gemogen. Afijn Jessica speelt leuk en de rest van de cast doet dat ook een verstand op nul film dus

avatar van filmkul

filmkul

• 1973 berichten
  • 1935 stemmen

Zwakke actiefilm. Het verhaal is erg simpel en kent geen verrassingen . De uitwerking is erg matig. De film is niet spannend en de actiescenes zijn vrij doorsnee. De toevalligheden springen je om de oren en zijn soms tegen het lachwekkend aan. Alba weet ook niet echt te overtuigen als actieheldin. Visueel is het allemaal vrij donker en kleurloos. Een film uit de categorie Bruce Willis en Nicolaas Cage na hun gloriejaren. 2.0

avatar van schumacher

schumacher

Middelmaat filmpke.

En voor mij is het beetje moeilijk ook dat ene die 60kg ofzo weegt en geen fluit macht heeft daar iedereen molt alsof het niks is haha, het is film dat weet ik wel maar het is toch net wat minder geloofwaardig dan dat het een man is. .

Maar soit: de film is zeker niet de slechtste die ik al gezien heb.

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Een standaard verhaal van een getrainde persoon die door een gebeurtenis terugkeert naar haar geboortedorp, waar ze komaf maakt met de lokale bad guys. Niet veel bijzonder, al is het op zich ook niet slecht. Het duurt wel even voor alles op gang komt en memorabel wordt het nooit. Een doorsnee actie wraakfilm voor liefhebbers van het genre, maar meer krijg je ook niet. En binnen een paar dagen ben ik de film vast al weer vergeten. Wel even een leuke avond gehad.

avatar van MosquitoSmasher

MosquitoSmasher

Immens matig allemaal.

En begrijp ik dit stukje goed?

Eerst wordt de dood van haar vader als ongeluk gezien. Later krijgen we te horen dat ie in zijn rug was geschoten. Uiteraard toen ze hem vonden en het lijk onderzocht hebben zijn ze dit en de kogel tegengekomen, maar hier horen we helemaal niets over. Heel slordig.

avatar van umbra

umbra

Gewoon çva actiefilmpje. 6,5 à 7/10

avatar van cobalt_666

cobalt_666

Klinkt als Walking Tall met the Rock maar nu de vrouwelijke variant daarvan.

We gaan het zien.

avatar van Roberto1992

Roberto1992

weer zo een 2e rangs actie film met wederom jessica alba als de stoere meid, ook zitten er fragmenten tussen die kant nog wal raken, ongelooflijk dat hier nog geld wordt aan besteed, zal wel te oud zijn hiervoor.

avatar van Waku

Waku

Ach, zo slecht vond ik het allemaal nog niet eens.

Eigenlijk keek " Trigger Warning" best prettig weg.

Beetje actie, beetje drama. Het had van mij wat bruter gemogen enkel.

Nee, het is geen topper maar bij vlagen heb ik mij best vermaakt met deze film met Jessica Alba in de hoofdrol.

2.5*/3*

avatar van Basto

Basto

Dit verhaaltje over een militair die terugkeert naar huis om daar met een criminele bende te worden geconfronteerd, kent meerdere overeenkomsten met de laatste Rambo. Vond het verhaal hier beter, maar we moeten het doen met Jessica Alba.

Je zou je er eenvoudig aan kunnen storen dat ze niet eens de moeite heeft genomen om een paar maanden de sportschool in te duiken. Ze komt op fysiek vlak dan ook totaal ongeloofwaardig over. Maar goed, daar stoorde ik me niet aan.

Verder is het een best aardig verhaaltje over corruptie, terrorisme en dorpse verhoudingen.

Keek lekker weg, morgen weer vergeten. Krappe 3,5

avatar van Peter Pan

Peter Pan

Leek veelbelovend maar helaas....

De intro van de film was nodig om te doen geloven dat we te maken hadden met een super commando, maar Alba komt in haar rol totaal niet geloofwaardig over.

Er mist gewoon iets, iets stoers, iets gevaarlijks, een bepaalde blik, iets wat bijvoorbeeld Theron, Jolie en Johansson van huis uit hebben.

Wat zeker miste waren bepaalde combat skills.

De actie was dan ook vrij matig, het leek als of te tegenstanders wachten en de mogelijkheid gaven om een pak slaag te ontvangen.

Het verhaal is niet pakkend, totaal geen spanning, geen plottwist en geen spetterend einde. Het werd eigenlijk alleen maar minder en minder.

Geen aanrader, een om snel te vergeten.