Un Homme et une Femme, 20 Ans Déjà (1986)

Alternatieve titel: Un Homme et une Femme: Twintig Jaar Later

Frankrijk
Drama / Romantiek

geregisseerd door Claude Lelouch
met Anouk Aimée, Jean-Louis Trintignant en Richard Berry

Vervolg op 'Un Homme et Une Femme' dat de relatie oppikt tussen Anne en Jean-Louis. Anne, nog steeds ongetrouwd, regisseert nu films maar haar laatste film was een hele dure flop. Jean-Louis zit nog steeds in de autoracerij en is tegenwoordig verloofd. Op een dag ontvangt Jean-Louis uit het niets een telefoontje van Anne. Zij vraagt hem om toestemming een muzikale film te maken van hun relatie destijds, maar dan met jonge acteurs. Het blijkt niet zo makkelijk te zijn de sfeer van hun romance te vangen in een film.