Giochi Erotici nella 3a Galassia (1981)

Alternatieve titels: StarCrash II | Escape from Galaxy 3

Italië
Sciencefiction

geregisseerd door Bitto Albertini
met Cristea Avram, Sherry Buchanan en James Milton

De bemanning van een ruimteschip komt in aanraking met een kwade gestoorde geest die alleenheerser van het heelal wil worden. Ze zullen alles op alles moeten zetten om hem het hoofd te bieden.

avatar van Captain Proton
Man, oh, man. Deel 1 van Starcrash was om te janken. Dit is net zo erg. En dat er ook een deel 3 bestaat? Althans, zag dat bij googelen naar Starcrash. Afijn, hoewel acteren hier iets beter is, blijft het een lachwekkende vertoning. Waardeloze special effects. Zelfs bij Star Wars uit die periode was vele malen beter. Dit lijkt meer gejat te zijn van Star Wars en Battlestar Galactica (met Lorne Greene).