I'll Be There (2003)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Komedie / Muziek

geregisseerd door Craig Ferguson
met Charlotte Church, Jemma Redgrave en Craig Ferguson

Een voormalige popster uit de jaren 80 is in een neergaande spiraal gekomen, totdat hij er achter komt dat hij een dochter heeft over gehouden van een van zijn vele avontuurtjes.

IQ160
Grappig, die eerste 2 stemmen (een ½ en een 5).
Nu ben ik wel benieuwd naar die film.
Hoewel, Charlotte Church, mijn sympathie ligt
opeens bij de ½.

geen bekende film, maar de film is toch de moeite waard om em tebekijken. 3*

avatar van Gehenna
Een romantische komedie zou het moeten zijn, enkel is hij zelden grappig én al zeker niet romantisch Deze film lijkt wel gemaakt alleen maar omdat Charlotte Church (ja die bekende zangeres) erin meespeelt. Ja ze zingt prachtig, ja ze acteert aardig én ja ze is een lekker ding om te zien..maar dat red de film nou niet aan een voldoende! Ik kom niet verder dan een magere 2*

goeie zangeres, wel heel voorspelbaar verhaal, maar kijkt lekker weg!

avatar van wal
wal
Erg leuke 'feel good movie'.
Ik had eigenlijk meer muziek nog verwacht, omdat dat er zo specifiek bij stond. Het bleek 'gewoon' een erg leuke film te zijn met hier en daar wat (goede) muziek erin verwerkt.

avatar van ***MaYa*1001***
leuke feel good movie voor als je een middagje niks te doen hebt.
En idd een goede zangeres.

2 sterren enkel en alleen voor het personage van Ferguson; dat heerlijke accent en die attitude. Voor de rest heel voorspelbaar en voor een film die toch over muzikanten (?) gaat, vond ik de muziek erbarmelijk. Die Church heeft misschien een mooie stem maar ik begreep niets van wat ze kweelde.

avatar van notorious_kim
Dit is wel een leuk filmpje. Een topper kun je dit natuurlijk niet noemen, maar het is gewoon een aangename feel good movie.
Een voorspelbaar verhaaltje dat niet saai wordt. Met enkele grappige momenten in. Eigenlijk voornamelijk een familieverhaaltje om met het hele gezin naar te kijken, want ja ... er zit moraal in.

Goede cast, elke acteur overtuigde mij in zijn rol, en natuurlijk speelt er één van mijn favoriete acteurs een korte rol in: Anthony Steward Head en hij was natuurlijk schitterend .

De inbeeldzetting is maar zeer middelmatig, zoals meestal bij dit soort films, en als Charlotte Church zong, verstond je niet wat ze zong, daar hadden ze wel iets moeten aan doen.

Ik hou van Britse films, en zeker deze met de verschillende accenten in . Leuk filmpje voor een luie namiddag.