• 8.613.978 stemmen

• Apple TV+ Bekijk via Apple TV+
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Spirited

"Start your holidays on a high note."

Een muzikale versie van het klassieke kerstverhaal van Charles Dickens. Ebenezer Scrooge is een gierige misantroop, die slechts geïnteresseerd is in geld, zich harteloos gedraagt en niet doet aan vrijgevigheid. Op een avond krijgt hij bezoek van een geest. Deze confronteert Scrooge met het verleden, het heden en de toekomst om hem zo te laten zien hoe hij zo ellendig en eenzaam is geworden. Hierdoor wordt Scrooge gedwongen om zijn levenshouding te herzien.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Ghost of Christmas Present

Clint Briggs

Kimberly Parks

Wren / Young Carrie

Ghost of Christmas Past

Ghost of Christmas Yet to Come

Ghost of Christmas Yet to Come (On-Set)

Alle Media

avatar van Kondoro

Kondoro

De trailer deed me nog niet zo veel. Ik ben benieuwd.

avatar van wwelover

wwelover

Niet een nieuwe kerstklassieker, maar zeker erg vermakelijk

avatar van schumacher

schumacher

Jammer genoeg muzikaal, ik hou daar niet echt van , behalve Grease is een uitzondering.

Je moet er echt voor zijn , veel muzikaal erin is niets voor mij.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Als 2 dingen zijn waar ik een hekel aan heb dan zijn het musicals en kerstfilms. Dit is beide. Jammer want ik had wel zin in een leuke lachfilm met Will Ferrell, in plaats daarvan is het een grote ergernis.

avatar van Kondoro

Kondoro

Pazmaster schreef:

schumacher schreef:

Je moet er echt voor zijn , veel muzikaal erin is niets voor mij.

Dan snap ik echt niet waarom je überhaupt deze film aan zet. De eerste zin van het plotomschrijving meldt nota bene, en ik citeer:

Een muzikale versie van het klassieke kerstverhaal van Charles Dickens.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Kondoro schreef:

In verband met spoilers lees ik nooit de plotomschrijvingen. Ik zag Will Ferrell en dacht een leuke lachfilm te gaan kijken. Niet dus.

avatar van Macmanus

Macmanus

Eerste kerstfilm die ik zie dit jaar. En helaas niet de meest memorabele. Het is A Christmas Carol Part II The musical. Wat dus betekend precies hetzelfde verhaaltje maar dan met een kleine twist.

Het is een wat onevenwichtige musical geworden. Aan de ene kant is het een matige komedie en aan de andere kant moet de dood van Reynolds zijn zus en liefde van Ferrell er ook nog een dramatische en romantische kant aan geven. Niks van dit werkt en de liedjes zijn matig en slecht gezongen.

2 sterren.

avatar van tukkerstein

tukkerstein

• 2074 berichten

Leuke, enthousiaste musical die nooit te serieus wordt. Lekker over de top en qua cast en sets is kosten noch moeite gespaard. Wat de doelgroep is van deze film is me niet helemaal duidelijk, het blijft vrij braafjes maar door sommige scènes is dit zeker geen familiefilm. Had het leuk gevonden als de film nog wat lomper en grover was aangezet. 3,5*

scorsese

Matige film waarin een aantal kerst-geesten ieder jaar iemand op aarde helpen te veranderen. Een weinig originele variatie op het overbekende kerstverhaal van Charles Dickens. De film was beter afgeweest zonder de liedjes die te veel op elkaar lijken en de film echt veel te lang maken. Hier en daar wel vermakelijk.