• 11.795 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 29 juni 1989

• iTunes Bekijk via iTunes

Plot Short Circuit 2

"The adventures of America's most electric leading man continue."

Tot voor kort was uitvinder Ben werkzaam bij Nova Robotics. Hij onderwierp onder meer het technologische hoogstandje Johnny Five, een robot met een brein, gevoelens en een grenzeloze energie. Vandaag probeert Ben op straat de speelgoedversie van Johnny Five aan de man te brengen. Sandy, een assistente aankoop in een grootwarenhuis vindt de kleine Johnny Five ontzettend leuk en plaatst een bestelling van 1000 stuks. Hoe moet hij in zo'n korte periode dat voor elkaar krijgen? Gelukkig komt de originele Johnny Five, die zo'n heimwee had dat hij uit de fabriek ontsnapt is, zijn geestelijke vader ter hulp.

avatar van SuperSideSwipe

SuperSideSwipe

Net iets minder dan deel 1, maar ook deze film is er leuk en vermakeljik.

Ze hadden van mij part ook wel een deel 3 mogen maken van deze serie.

Die robot blijft grappig en leuk om naar te kijken.

Aanrader.

avatar van metaledje

metaledje

Man man man wat heb ik veel gejankt om deze film als kleine bassie, elke keer als ik hem terugkijk word ik weer geraakt door het gevoel van vroeger. deze film verdient gewoon de volle 3* gemiddeld, voor mij word het toch wel een 4*

avatar van Baggerman

Baggerman

Verbazend genoeg niet eens zoveel minder dan de eerste Short Circuit. Leuk voor kinderen.

avatar van eltorro

eltorro

Het is al weer jaren geleden dat ik deze gezien heb. Vroeger vond ik deze film echt geweldig. Toch maar 3,5*

avatar van AGE-411

AGE-411

za 6 februari om 19.10 op 2BE

avatar van DragQueen

DragQueen

Wat een leuk vervolg. En nog niet eens zoveel minder als zijn voorganger. Het verhaal steekt wederom leuk in elkaar, en er wordt prima geacteerd. Vooral vroeger vond ik deze films geweldig, maar toch zijn ze nog steeds erg vermakelijk. 3 Sterren.

avatar van baspls

baspls

"Kidnap humans and destroy the machines!"

Erg goede film. Technisch veel beter dan deel 1 maar qua verhaal wat minder. Er is ook beter geacteerd. De muziek is veel beter.

Johnny 5 is dit keer ook echt hilarisch! Vooral aan het einde met die rode ogen dan is hij gewoon erg bad-ass. Ben met zijn slechte Engels is ook erg vermakelijk en word in dit deel veel beter gespeeld dan in het vorige deel.

Al met al een erg goede film die erg humoristisch en vermakelijk is.

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben, zijn voorganger was net een tikkeltje leuker.