• 8.254.818 stemmen

Muppets Haunted Mansion (2021)

Komedie / Familie | 52 minuten

Genre: Komedie / Familie

Geregisseerd door: Kirk R. Thatcher

Met onder meer: Darren Criss, Bill Barretta en Dave Goelz

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot Muppets Haunted Mansion

"Cue the light(ning)!"

Het is een koude Halloweenavond. Gonzo, de blauwe vogelachtige Muppet, wordt uitgedaagd om een nacht door te brengen in erg grimmige plek. Deze plek is niet zomaar een grimmige plek, het betreft namelijk de beroemde Haunted Mansion. Het belooft een griezelige nacht te worden voor Gonzo.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Gonzo (stemrol)

Pepe (stemrol)

Kermit / Uncle Deadly (stemrol)

Miss Piggy / Fozzie (stemrol)

Scooter / Janice / Beaker (stemrol)

The Caretaker

Uncle Theodore (stemrol)

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Ik hou van The Muppets, maar het materiaal wat ervan word uitgebracht is altijd wisselvallig aan films en series. Wat ik altijd leuk vind is dat ze ook een bepaald thema kunnen adopteren, zoals ooit het Charles Dickens verhaal over Scrooge. En nu dus een Haunted Mansion thema, maar dan wel een stuk vriendelijker aangezien dit Muppets en Disney zijn. Gonzo in de hoofdrol, de andere Muppets in een bijrol (Kermit en Miss Piggy die zich als elkaar verkleden vond ik wel geestig) en wat brave spanning en een paar liedjes. Ik heb me wel vermaakt, met 50 minuten was het ook weer gedaan.