• 8.254.775 stemmen

banner

Distancia de Rescate (2021)

Drama / Mystery | 93 minuten

Genre: Drama / Mystery

Alternatieve titel: Fever Dream

Oorsprong: Chili / Spanje / Verenigde Staten / Peru / Argentinië

Geregisseerd door: Claudia Llosa

Met onder meer: María Valverde, Dolores Fonzi en Guillermo Pfening

IMDb beoordeling: 5,1 (732)

Oorspronkelijke taal: Spaans

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Distancia de Rescate

"Pay attention."

Een jonge vrouw die pijn aan het lijden is wordt vergezeld door een jongen. De jongeman vraagt zich af wat er met de vrouw gebeurd is. Samen ontrafelen ze een verhaal over gebroken zielen, een onzichtbare dreiging en de macht en wanhoop van familie.

image

avatar van robertinho

robertinho

Gaat die pijn ergens heen of wordt het ondergaan?

avatar van rep_robert

rep_robert

Ik was denk ik niet in de mood, want ik heb anderhalf uur lang naar een niet zo boeiend, zweverig en pretentieus werkje zitten kijken. Het raakte me niet en het zette me niet aan het denken. Hoe mooi het ook geschoten was en hoe leuk het ook is om Maria Valverde weer een x te zien spelen in een film. Het verhaal was gewoon niet zo boeiend om er zo'n mysterieuze sfeer omheen te hangen.