• 8.557.462 stemmen

En Attendant Bojangles (2021)

Drama | 124 minuten

Genre: Drama

Oorsprong: Frankrijk / België

Geregisseerd door: Régis Roinsard

Met onder meer: Virginie Efira, Romain Duris en Juliette Blanche

IMDb beoordeling: 6,5 (834)

Oorspronkelijke taal: Frans

Releasedatum: 27 januari 2022

Plot En Attendant Bojangles

Camille en Georges dansen de hele tijd op hun favoriete liedje Mr. Bojangles. Thuis is er alleen ruimte voor plezier, fantasie en vrienden. Tot op de dag dat de moeder te ver gaat en Georges en hun zoon Gary dwingt alles in het werk te stellen om het onvermijdelijke koste wat kost te vermijden.

imageimageimageimage

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Vanaf 27 januari 2022 in de bioscoop (Independent Films)

avatar van Devito

Devito

Pakkende film met een zwaar thema, met een lach en een traan gebracht.

BBarbie

Film over extravagant gedrag van narcisten. Ik weet nog steeds niet of ik dit nou grappig of triest moet vinden. Virginie Efira heeft al eerder bewezen onder elke omstandigheid een charmante vrouw te zijn, maar haar buitenissige gedrag begon mij binnen de kortste keren te vervelen, net als de haast vastgeroeste grimas op het gezicht van Romain Duris. Per saldo niet mijn ding.

avatar van pietpuk

pietpuk

Film moet even op gang komen (eerste 20 min zijn wat magertjes) maar is daarna zeker de moeite waard.