• 10.586 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Jon Keeyes

Met onder meer: Tyrese Gibson, John Malkovich en Christopher Backus

Gesproken taal: Engels

Plot Rogue Hostage

"Free the hostages. Or everyone dies."

Kyle Snowden is een voormalig marinier die met PTSS worstelt. Ook is hij een alleenstaande vader die bij de kinderbescherming werkt. Wanneer hij op een dag de winkel van zijn stiefvader bezoekt, wordt het gebouw overgenomen door Eagan Raize. De militante maniak is uit op wraak en is een groot gevaar voor iedereen in de winkel, waaronder Kyle's dochtertje. Als Kyle iedereen wil redden, zal hij zowel de terroristen als zijn persoonlijke demonen moeten bestrijden.

avatar van Master Blaster

Master Blaster

Slecht. Echt een B film. Had hier wel meer van verwacht gezien de acteurs.

avatar van AniSter

AniSter

• 1944 berichten

Slaapverwekkende bende sukkels, om het beknopt te beschrijven. De afsluiting van Sticky fingers levert een extra ster van mij op. Voor de rest vraag ik me echt af waarom Malkovich zich voor zoiets slechts leent. Of is het net zoals bij Bruce Willis die ook niet meer verder komt dan dit soort B-films? De regisseur komt schijnbaar net van de opleiding en heeft de stage overgeslagen vanwege Corona; een gast in lichterlaaie die daarna weer fris rond loopt, een boef die ze drie keer z'n gang laten gaan en een gigantische winkel waarin je niet kunt horen dat er aan de andere kant geschoten wordt.... om maar een paar van de vele missers te noemen.

avatar van schumacher

schumacher

Dat ze zo'n gedrochten van films blijven maken ppff.

avatar van filmkul

filmkul

Zeer zwakke actiefilm. Het verhaal slaat kant nog wal en de uitwerking is ondanks de bekende namen ver ondermaats en amateuristisch. De film is gewoon zoutloos en geen moment spannend. Het lijkt net een hobby project van een stel amateur filmers. Alles is zo nep. Het slechte acteerwerk helpt de film nog verder de afgrond in. Prutswerk. Laten liggen! 1.0/1.5

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Vandaag bekeken, en moet zeggen dat deze film niet al te best was.

Een man met een trauma van vroeger gaat samen met een vrouw en een kind naar een supermarkt om wat eten te kopen, een supermarkt waarvan ze het personeel goed kennen, op dat moment is er een soort openingsfeestje aan de gang met zijn stiefvader en met al het personeel die ook werken in de supermarkt.

Op dat moment word de supermarkt overgenomen door 3 gewapende mannen, je zou denken dat klinkt spannend, maar het was slecht.

De overvallers leken wel amateurs, maakte domme keuzes, maar het personeel dat geijzeld werd waren ook niet al te slim, ze hadden het allang eerder kunnen afmaken en dan zo'n grote megastore waar je zo via het magazijn naar de uitgang kan rennen, de politie deed ook niets.

Deze film hangt aan elkaar van onlogische dingen, slap acteerwerk en niet spannend te noemen.

Heb de film wel uitgekeken, maar kom niet verder dan 2 sterren.

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Die Malkovich is de laatste jaren ook echt door het ijs gezakt zeg.

avatar van Waku

Waku

De commentaren hierboven zegen mij genoeg..ok..skippen dus.......thanks folks.

avatar van FritsHeat

FritsHeat

het enige goede aan deze film wat spannend is, is de foto van de film.

alles wat boven beschreven is klopt.

zeeer, zeeeer zeeeeeeer onrealistisch.

avatar van Richsdr

Richsdr

Wat een slechte film, geen ster waard

avatar van Svemovie

Svemovie

Kijk deze film niet en bespaar de moeite!

Slecht acteer werk en een nog slechter verhaal.

Slechtste €5,99 ooit uitgegeven en zonde van mijn avond.

Nog dieper teleurgesteld dan laatst toen ik er achter kwam dat mijn date vegetariër was

avatar van teigertje

teigertje

Een low budget aktie film.

Wat af te zien is aan deze film, maar toch is deze film vermakelijk en een leuke film.

Tyrese Gibson is een hele goede acteur,wat hij in meerdere films, heeft laten zien.

Ook John Malkovic heeft hier een kleinere rol, en laat hier niet zijn beste prestatie zien.

Een film,die wel leuk is om te zien.

Maar niet echt bijzonder.