Little Giants (1994)

Alternatieve titel: De Gigantjes

Komedie / Familie

geregisseerd door Duwayne Dunham
met Rick Moranis, Ed O'Neill en Shawna Waldron

De oud-footballprof Kevin O'Shea traint het plaatselijke juniorenteam. Zijn broer, de eenvoudige Danny, staat al zijn hele leven lang in Kevins schaduw. Danny begint echter ook een footballteam, bestaande uit spelers die door Kevin zijn afgewezen, en dreigt hiermee zijn broer eindelijk voorbij te streven.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Redelijke jeugdfilm, die af en toe ook best aardig is voor de wat oudere kijker. Tuurlijk is het allemaal voorspelbaar als wat, maar wie verwacht dit nu niet bij een film als dit? De kids doen het aardig, maar het zijn toch Rick Moranis en Ed O'Neill die de show stelen als de loser en de macho.

bram_stuckinaday
heb me er bijzonder goed mee vermaakt op zondagmiddag.
voorspelbaar, maar toch interessant door de dubieuze rol van Ed O'Neill - hij is geen bad guy en geen good guy... of eigenlijk allebei. en de kids spelen goed!

avatar van DeCol
Toen ik klein was, was dit wel een van mijn favoriete films. Daarom zeker niet verkeerd! 3*

avatar van blokkedoos
Absoluut mijn allerleukste kinderfilm! Echt 1 van mijn favorieten...

wou graag deze film in mijn bezit hebben zoek hem al jaren hoe of wat en waar is die te verkrijchen hansn

avatar van Rosicky
Simpel filmpje.

avatar van jumpstylemovie
Wel eens gezien. Absoluut geen hoogvlieger maar wel aardig vermakelijk.

in welke free record shop zou ik hem vinden op DVD ?

Muggsy
Eens te meer een film over stereotiepe misfits die op enthousiasme toeleven naar de 'belangrijke wedstrijd' op het einde van de film, rarara hoe dat afloopt.
Ergerde me voor de verandering eens NIET aan Moranis, en O'Neill blijft natuurlijk altijd Al Bundy in ons hart. Toch zijn er veel betere films voor kinderen dan deze.