Ahí Te Encargo (2020)

Mexico
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Salvador Espinosa
met Mauricio Ochmann, Esmeralda Pimentel en Tato Alexander

Alex is een reclamedirecteur en gelukkig getrouwd met Ceci, een advocate. Problemen ontstaan als hij dolgraag vader wil worden, net op het moment dat zijn echtgenote carrière maakt. Op een dag brengt hij iemand anders mee naar huis en het is wel een verrassing...

avatar van Black Math
Toch wel erg matig hoor. Een hoop gedoe over de wensen van elke partner, terwijl het compromis zo duidelijk is en uiteindelijk ook gevonden wordt. Verder een hoop flauwigheid, het is allemaal net een beetje teveel over de top. 1*.

Halfslachtige komedie over twee echtelieden, die ieder voor zich een ander pad hebben uitgestippeld voor de toekomst en dat wil nog wel eens botsen. Film sleept zich naar het niet zo verrassende einde. Geen blijvertje.