• 8.254.945 stemmen

Oorspronkelijke taal: Spaans

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot La Corazonada

"Everyone is guilty."

Manuela 'Pipa' Pelari is een jonge politieagente die haar eerste stappen zet in het vak. Samen met Francisco Juanez, een controversiële inspecteur van de afdeling moordzaken, moet ze de gewelddadige moord op een 19-jarig meisje zien op te lossen, waarbij de hoofdverdachte de beste vriendin van het slachtoffer is. Tegelijkertijd zal Pipa de moeilijke taak hebben om in het geheim de misdaad van een jonge man te onderzoeken.

imageimageimageimage

Francisco Juánez

Fiscal Roger

Minerva del Valle

Suboficial Ordoñez

Gloriana Márquez

avatar van AniSter

AniSter

Redelijk goede misdaadfilm. Pipa en Francisco werden goed vertolkt. Twee plotwendingen maakten het de moeite waard. Aangevuld met nog wat corruptie kwam het bij mij een beetje Italiaans over.

avatar van frans123

frans123

Ik ben na 25 minuten afgehaakt. Kon er geen touw aan vast knopen. En dan al die namen...en een politieman die uit het niets niet spoort..pfff weg er mee. Moet zeggen dat ik dit een oninteressant genre vind en mij nooit inspan het te volgen..

avatar van david bohm

david bohm

Vlotte Argentijnse krimi met thriller elementen. Er zijn nog al wat verhaallijnen die met elkaar verknoopt raken. Het ziet er allemaal verzorgd uit en is goed in beeld gebracht. Acteerwerk is redelijk te noemen. Geen grote indruk gemaakt maar wel een onderhoudende film met wat twists.

Dit is de prequel van Perdida (2018) - MovieMeter.nl

avatar van nadrin

nadrin

Heel goede thriller misdaadfilm

avatar van Noodless

Noodless

Prequel van Perdida (2018) waarbij mijn voorkeur toch naar de prequel gaat. Iets minder geforceerde twisten hier aanwezig en het verhaal is ook duidelijker.

Het acteerwerk is oké. Gemiddeld. 6/10

avatar van Rubie2208

Rubie2208

Redelijke misdaad film die uiteindelijk anders uitpakt dan je de gehele tijd denkt . Geen hoogvlieger , maar verder wel een spannende film die je aandacht erbij houd vanwege de onduidelijkheid .