ad
  • 8.088.277 stemmen

No Eres Tú, Soy Yo (2010)

Komedie / Romantiek | 101 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Alternatieve titel: It's Not You, It's Me

Oorsprong: Mexico

Geregisseerd door: Alejandro Springall

Met onder meer: Eugenio Derbez, Martina García en Alejandra Barros

IMDb beoordeling: 5,7 (979)

Oorspronkelijke taal: Spaans

Oorspronkelijke titel: No eres tú, soy yo

Releasedatum: 27 augustus 2010

Over No Eres Tú, Soy Yo

Maria, de vriendin van Javier, besluit dat ze naar Miami moeten verhuizen. Omdat zij de Amerikaanse nationaliteit heeft, besluiten ze te trouwen zodat Javier een visum kan krijgen. Echter, kort na de huwelijksceremonie besluit ze hem voor een ander te verlaten. Javiers wereld stort in en zonder baan of woning besluit hij bij zijn ouders in te trekken.

avatar van Black Math

Black Math

Een ontzettende draak van een film. De basis van het plot is bijzonder clichématig: Hoofdpersoon wordt verlaten door zijn partner. Hij ontmoet een nieuwe geliefde. De ex krijgt spijt en wilt hem terug, maar uiteindelijk kiest hij toch voor de nieuwe geliefde. Deze film ik voor mijn gevoel zo ontzettend vaak gezien. Daar komt bovenop dat Derbez, toch één van de grootste Mexicaanse komieken, in de eerste helft van de film alleen maar aan het huilen is. Het genre is komedie/romantiek, maar streep dat eerste gerust door, want van de humor moet ik juist huilen. En verder zag de vrouwelijke hoofdpersone er wat mij betreft iets te jong uit voor Derbez.

Voor mij was het hoogtepunt is wanneer de hoofdpersoon een fragment van de film Sexo, Pudor y Lágrimas op tv kijkt. Onlangs gezien, dus het was even een "hee!" momentje, maar ook die film vond ik behoorlijk slecht, dus als dat het hoogtepunt van deze film is, zegt dat heel veel: 0,5*.