The Comeback Trail (2020)

Actie / Komedie

geregisseerd door George Gallo
met Robert de Niro, Zach Braff en Emile Hirsch

Max Barber (Robert de Niro) is een filmproducer die veel geld verschuldigd is aan een maffiabaas. In een wanhoopsdaad alle schulden bij elkaar te sprokkelen, neemt Barber zijn toevlucht tot verzekeringsfraude. Hij cast een suïcidale filmster voor zijn volgende film, met de bedoeling hem te vermoorden tijdens de opnames, zodat er verzekeringsgeld ontvangen kan worden. Het plan loopt echter niet zo soepel als gedacht.

Net als bij Midnight Run is het scenario van George Gallo en dus wederom met Robert De Niro in de hoofdrol.

Nice. Zin in!

Vanaf 12 november in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

Dit lijkt me leuk!

kappeuter schreef:
(Dutch FilmWorks)

Nu iets minder, maar nog steeds wel leuk.

kappeuter
Hier ook uitgesteld naar 2021 of komt hij toch op 3 december?

Flitskikker
Staat nog steeds gepland voor 3 december release.

avatar van Graaf Machine
Domper van jewelste. Gewoon niet grappig, en dat voor materiaal dat heel grappig zou kunnen zijn. Eén van de pijnlijkste missers die ik ooit in de bioscoop heb gezien.

Dat wordt nog erger als je de sterrencast ziet. Hoe kan dit zo futloos, humorloos en inspiratieloos gemaakt zijn?

Miracle Movie.

avatar van Flitskikker
Op de valreep nog even meegepikt, en blij toe.

Echt een hilarische film met gortdroge, flauwe en zwarte humor waar ik nou net even zin in had in deze troosteloze periode. Ook humor in alle details op de achtergrond, de gezichtsuitdrukkingen enzovoort. IJzersterk acteerwerk van De Niro en Jones, iets minder van Freeman. Toch vooral De Niro schitterde.

De special effects waren wel erg nep, maar dat paste ook wel een beetje bij deze film die zichzelf niet echt serieus nam. Door alle spatiefouten in de ondertiteling heen was ook wel een speelse vertaling te zien.

Smaken verschillen, aan de score te zien, maar ik heb me elke seconde van deze film vermaakt.

avatar van De Noorman
Inderdaad, heerlijke film in de trend van Once Upon a time in Hollywood. Geweldige cast en toprollen voor de Niro en Tommy Leen Jones.