The 40-Year-Old Version (2020)

geregisseerd door Radha Blank
met Radha Blank, Peter Y. Kim en Oswin Benjamin

Ooit was ze een veelbelovend toneelschrijfster, nu dreigt Radha op 40-jarige leeftijd single en worstelend met haar creativiteit achter te blijven. Terwijl ze aan een bende tieners lessen poogt mee te geven, wordt ze keer op keer door het theaterwereldje verstoten. Na lange tijd wendt ze zich weer tot haar vroegere passie: rappen.

Ik vond het vreselijk ook de grapjes over blanken....

avatar van DarlingDionne
Het wil een soort Atlanta, en Glow zijn kreeg ik het idee, maar sorry, no way near. Nog even een artsy zwart wit filter er overheen. Het voelde wat geforceerd, ironisch wel, want dat is juist waar het over gaat eigenlijk. Heb me er in het begin nog wel mee vermaakt, maar duurde veel te lang. Had niet het niveau om zolang je aandacht te mogen vragen naar mijn mening. Toch nog een magere 3 voor de leuke momenten die er ook te bekennen waren.